------------
Up Page

ابزار وبلاگ | آی پک 4
قالب وردپرس | بک لینک
ناریا | یاس تم
کد پرش به بالای صفحه وب
صبا ویژن
درباره
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
امکانات دیگر
ابر برچسب ها
حزب الله ، پوستر ، سوریه ، سپاه قدس ، زینبیه ، شهید ، سیدحسن نصرالله ، تکفیری ، جام زهر ، حاج رضوان ، حاج قاسم سلیمانی- سردار سلیمانی- سردار قاسم سلیمانی- سپاه قدس- ف ، حرم ، حزب الله لبنان ، حمله ، خاورمیانه ، ذبح شیعیان ، رهبر شیعیان بحرین انقلاب بحرین پوستر بحرین آیات القرمزی احمد فرح ، زیباترین سلام نظامی گنبد حضرت زینب زینبیه شهدای زینبیه یا زینب ، پوستر بحرین- پوستر- بحرین ، پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین ، پوستر حزب الله ، پوستر سوریه ، پوستر شهید ، پوستر مصطفی احمدی روشن شهید هسته ای ، پوستر مقام معظم رهبری ، تروریست پاریس داعش شارلی توهین به پیامبر اسلام القاعده یمن ، تصاویر رای گیری در سوریه رای بشار اسد ، 99% we are the 99% wall street وال استریت قیام وال ستریت والستری ، 99% we are the 99% wall street وال استریت قیام وال ستریت والستری ، آرکیو170 ، ابوهاجر ، احبک یا وطنی- بیداری اسلامی- انقلاب بحرین- بحرین فی الدم- جیوش ا ، ارهابی ، الدفاع الوطنی ، امریکا ، انقلاب بحرین- اخی الشهید- علی المومن- شهدا بحرین- لبیک یا حسین- ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- بحرین فی الدم- اسیر- البحرین- عکس ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- شهدا بحرین- ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- لبیک یا حسین- اخی الشهید- بحرین فی ، انقلاب بحرین- کودکان بحرین- امام زمان- حضرت رقیه- پوستر بحرین ، انقلاب بحرین، الثوره البحرین، پوستر بحرین، بحرین فی الدم، طرح گر ، انقلاب بحرین-الثوره البحرین- توووپ-بحرین فی الدم-الصلاه- کربلا- ، بحرین- احبک یا وطنی- احبک یا بحرین- پوستر بحرین پوستری از مقام م ، بحرین، آمریکا، عربستان، خون، us، saudi، پوستر، گرافیک، گرافیک دی ، بحرین، بلدی فی النار و الدم، الثوره البحرین بحرین فی الدم انقلاب ، بریدن سر شیعیان ، بمب گذاری ، پهپهاد ، سیدحسن نصراله ، شهادت ، شهادت- شهادت زنان بحرینی ، شهادت مرزداران ، شهدای بحرین ، شهدای سوریه ، ضد جنگ ، عماد مغنیه ، فتوا ، فتوای اعزام به سوریه ، فرزند شهید ، قتل عام ، قرارنا مقاومه ، گرافیکی ، مدافعان ، مدافعان حرم ، هلاکت سرکرده آلمانی القاعده در لاذقیه ، هنا ضاحیه ، ژنرال سلیمانی ، سوریه بشار اسد اعدام کودک تحولات سوریه ، سراوان ، سلام نظامی ، سوریا ،

 

نیرو های ارتش لبنان

نیروهای ارتش لبنان امروز بار دیگر به مواضع تروریستها حمله کرد تا مرکز "وادی الحصن" در عرسال را از آنها پس بگیرد.

خبرها همچنین از کشته شدن 10 تن از نیروهای ارتش و مجروح شدن 18 نفر دیگر در جریان درگیری های شدید در اطراف ایست و بازرسی "السویده" در جاده "وادی الرعیان" حکایت دارد.

 طبق گزارشات این درگیری ها امروز خاتمه نخواهد یافت.

درگیری ارتش لبنان و تروریست‌ها در عرسال از عصر دیروز و پس دستگیری یکی از سرکردگان گروه تروریستی "جبهه النصره" در یک ایست و بازرسی آغاز شد.

فرماندهی ارتش لبنان اعلام کرد که "عماد احمد جمعه" از سران گروه‌های تروریستی که در یکی از ایست و بازرسی‌ها دستگیر شده، اعتراف کرده که وابسته به گروه تروریستی جبهه النصره است.

فاطمه واو 





      

تلویزیون العراقیه: 3 تن از خطرناکترین تروریست‌های داعش در غرب بغداد به هلاکت رسیدند

تلفزیون العراقیة :مقتل 3 من اخطر ارهابیی داعش فی قضاء حدیثة غرب بغداد بضربات مدفعیة

 

فاطمه واو





      

روزنامه‌نگار و پژوهشگر سرشناس عرب، با اشاره به سخنان دیرهنگام پادشاه عربستان درباره اوضاع فاجعه بار مردم فلسطین در غزه، از سکوت وی درباره برخی مسائل مهم خبر داد

"عبدالباری عطوان" تأکید کرد: عبدالله بن عبدالعزیز، حوادث غزه را جنایت‌، کشتار جمعی و جنایتهای ضدانسانی توصیف و با فلسطینی‌هایی که خونشان در غزه ریخته می‌شود ابراز همدردی کرد؛ ولی نگفت که چگونه می‌توان با کسی که این جنایتها را مرتکب می‌شود مقابله کرد، و اینکه نقش کشورش در این زمینه چیست !! عطوان افزود: سخنان پادشاه عربستان را که عصر جمعه به نیابت از او قرائت شد، دنبال کردم، و امیدوار بودم که دعوتی را برای برگزاری اجلاس فوق العاده کشورهای عربی با حضور وزرای دفاع این کشورها و رؤسای ستاد ارتش‌هایشان مطرح کند؛ و یا حتی دعوت برای نشست فوری وزرای خارجه عرب؛ ولی ناامید شدم. عطوان تأکید کرد: در سخنان پادشاه عربستان، حتی یک واژه درباره اسرائیل متجاوز و یا اقدامات تروریستی این رژیم مطرح نشده است، و احتمالا کسانی که این سخنرانی را نوشته‌اند به عمد از اشاره به این مسأله خودداری کردند؛ ولی در مقابل به صورت مفصل به انواع اقدامات تروریستی که به نام اسلام صورت می پذیرد، پرداخته‌ شده است.

"در سخنان پادشاه عربستان، حتی یک واژه درباره اسرائیل متجاوز و یا اقدامات تروریستی این رژیم مطرح نشده است، ولی در مقابل به صورت مفصل به انواع اقدامات تروریستی که به نام اسلام صورت می پذیرد، پرداخته‌ شده است"

عطوان ادامه داد: هنگام سخنرانی پادشاه عربستان و استقبال فوری محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان از این سخنان، جنگنده‌های اسرائیلی به خانه‌های شهر رفح در جنوب غزه حمله کردند و بیش از 60 شهروند را به قتل رساندند؛ یک سوم کشته شدگان کودک و نوزاد بودند. اقدام وحشیانه‌ای که با نقض آتش بس (از سوی رژیم صهیونیستی) صورت گرفت. سه کودک هم در شمال غزه در آتش سوختند. سردبیر سایت خبری تحلیل رأی الیوم گفت: سکوت دولتهای عربی که پادشاه عربستان از آن سخن گفت و آن را محکوم کرد، اسرائیل را طی 4 هفته گذشته به قتل و ویرانگری تشویق کرده است. پادشاه عربستان گفت که این سکوت قابل توجیه نیست، و موجب می شود که نسلی به وجود بیاید که فقط به خشونت اعتقاد دارد و مخالف صلح است، نسلی که به جنگ تمدن ها ایمان دارد و نه گفتگوی آنها. عطوان خاطرنشان کرد: ولی پادشاه عربستان، سکوت دولتهای عربی را با هشداری به اسرائیل برای توقف بدون شرط آتش بس نشکست؛ و تهدید نکرد که در صورت متوقف نشدن این حملات از سلاح نفت استفاده می کند؛ برخلاف وی برادرش ملک فیصل بن عبدالعزیز در جنگ رمضان سال 1973 چنین کاری کرد. 

عطوان ادامه داد: امیدوار بودیم که پادشاه عربستان حجم ویرانی‌هایی را که بمباران مستمر منطقه تحت محاصره غزه به بار آورده، ببیند؛ یا اینکه به پیکر کودکانی را که در این حملات تکه پاره شده است، و یا کودکانی که دچار نقص عضو شده‌اند نگاهی بیندازد؛ کودکانی که در کنار ده ها هزار مجروح دیگر در راهروهای بیمارستانها بستری شده و درنتیجه نبود دارو به دلیل بسته بودن گذرگاه رفح از سوی مصر – هم پیمان عربستان- با مرگ دست و پنجه نرم می کنند. مصر گذرگاه رفح را به روی هیأتهای امدادگران پزشکی و کاروانهای امدادرسانی و تجهیزات آنها بسته است، امری که باعث مرگ ده ها تن در این بیمارستانها شده است (اسرائیل هم ده بیمارستان را بمباران کرده است). این بیمارستان‌ها همچنین از کمبود شدید پزشک رنج می برند، درنتیجه نمی توانند به این تعداد بسیار زیاد مجروح رسیدگی کنند.

عطوان نوشت: موضوع قابل توجه این است که در این سخنان، از سکوت دولتهای عربی و مجامع بین المللی انتقاد شده است؛ البته شک داریم که پادشاه سعودی از این موضوع کاملا مطلع باشد؛ این سخنرانی با 4 هفته تأخیر منتشر می‌شود، و طی این مدت ما هیچگونه موضع رسمی از عربستان در قبال جنایت‌های اسرائیل در غزه که همطراز با جایگاه عربستان باشد، نشنیدیم. وی تأکید کرد: همه آن چیزی که از عربستان (درباره غزه) شنیدیم، مقاله‌ای شاهزاده "ترکی فیصل" رئیس سابق سازمان اطلاعات عربستان بود، که در آن به شدت مقاومت فلسطین را مورد سرزنش قرار داده، و آن را مسؤول جنگ و تبعاتش دانسته است.

 "پادشاه عربستان، سکوت دولتهای عربی را با هشداری به اسرائیل برای توقف بدون شرط آتش بس نشکست؛ و تهدید نکرد که در صورت متوقف نشدن این حملات از سلاح نفت استفاده می کند"  

عطوان خاطرنشان کرد: جنایتها در غزه لکه ننگ دیگری بر پیشانی دولتهای رسمی عربی و سران آنها است که همگی سکوت کردند و ترجیح دادند که سر خود را به طرف دیگر بچرخانند؛

برخی از آنان هم در روز روشن با تجاوز رژیم اسرائیل همدست شدند که این کار آنها بدتر از سکوت بود؛ البته برخی از آنها هم از اسرائیل و ارتش آن خشمگین شدند، البته نه به خاطر جنایتها درغزه ،بلکه به دلیل پایان ندادن به مأموریت خود در چند روز.

عطوان گفت: صبح جمعه یک روزنامه نگار هندی با من تماس گرفت و از من خواست دلیل سکوت کشورهای عربی در قبال جنایتهای اسرائیل را برای او توضیح دهم؛ اعتراف می‌کنم که در پاسخ دچار مشکل شدم، تجاوز به غزه آشکار است و برخلاف دیگر جنگها، همه طوایف و مذاهب درباره ضرورت مقابله با آن اتفاق نظر دارند؛ پس چرا آنها کاری برای مقابله با آن انجام نمی دهند و فقط سکوت می کنند؟

عطوان تأکید کرد: سران کشورهای آمریکای لاتین که ده ها هزار کیلومتر فاصله دارند، و مسیحی هستند سفارخانه های اسرائیل را بستند و سفرای این رژیم را اخراج کردند، و برای ابراز همدردی خواستار استقبال از کودکان مجروح و یتیم غزه شدند، ولی ما حتی از یکی از سران عرب نشنیدیم که دست به چنین کاری بزند، یا پلی هوایی را برای انتقال مجروحان از بیمارستانهای غزه بگشاید؛ بلکه همه رویدادها برعکس بود، و هم پیمان مصری تشویق شد که مرزها را محکمتر ببندد، و قربانی را مسؤول کشتار بداند و جلاد را از هرگونه سرزنشی دور بدارد. عطوان با اشاره به فریاد مادران شهید و مجروح غزه که سران عرب و برخی ملتهای عربی را مورد ملامت قرار داده و گفتند دیگر عرب نیستند؛ گفت: مقاومت غزه و مردان این منطقه در حال حمایت از آن هستند، و زنان این منطقه دلاورمردان دیگری را به دنیا خواهند آورد؛ غزه فقط در مقابل خداوند زانو می زند.

فاطمه واو 





      

اعترف جیش الاحتلال الاسرائیلی بأسر ضابط من لواء جفعاتی خلال عملیة نوعیة نفذتها کتائب القسام شرقی مدینة رفح جنوبی قطاع غزة.

هرالد غولدین الجندی الاسیر

وقال بیان للقسام ان العملیة استهدفت منزلا فی منطقة ابو الروس حیث کان یختبئ عدد من جنود الاحتلال وباغتتهم القوة الجهادیة بقذیفة ثم داهمت المکان وقامت بقتل من فیه من جنود الاحتلال وانسحبت بسلام برفقتها الاسیر.

واعترف الجیش الإسرائیلی بأسر ضابط فی لواء جفعاتی فی غزة ویدعى هدار غولدین والبالغ من العمر 23 عاما. وعلم على أن اشتباکات عنیفة دارت بین رجال المقاومة وجنود الاحتلال الاسرائیلی شرق رفح فی أعقاب ذلک.

وقالت مصادر إعلامیة على أنه واثناء الاسر تم قتل جندیین، کانوا برفقة الضابط، فیما تم التأکید على أن الضابط خطف وهو حی ویمشی على قدمیه.

من جانبها اعلن الکیان الإسرائیلی إغلاق معبر کرم ابو سالم، کما وأعلنت عن محیط منطقة غزة منطقة عسکریة مغلقة وطلبت من سکان المستوطنات والکیبوتسات فی تلک المنطقة التحصن فی منازلهم وعدم مغادرتها فی هذه المرحلة.

والان یدور الحدیث عن انهیار الهدنة "الانسانیة" التی بدأت عند الساعة الثامنة صباحا بسبب هذه الاشتباکات الضاریة.

فاطمه واو





      

شبکه تلویزیونی "آفاق العراق" گزارش کرد: داعش در موصل در صدد بازنویسی قرآن کریم و حذف برخی از آیات آن است که این گروه آن را تحریف شده و نادرست می دانند.


این شبکه افزود: اعضای داعش مدعی اند آیاتی که می خواهند آن را حذف کنند توسط روحانیون به منظور خدمت به ادیان و طوایف دیگر مانند مسیحیت تحریف شده است.

در این گزارش آمده است: سوره هایی که داعش قصد تغییر آن را دارد شامل سوره "الکافرون" و آیات تطهیر است.

گروه تروریستی داعش که قرائت افراطی از اسلام را دنبال می کند پس از تخریب مزار پیامبران، مساجد و حسینیه ها اینک در اقدامی عجیب تر در صدد تحریف قران کریم بر آمده است.

فاطمه.واو





      
<   <<   6   7   8   9   10      >




+ فتوای جهاد نکاح با محارم

+ تصویر این زن را به تمام جهان مخابراه کنید


[+]

+ و براستی که در تو در هیچ قابی نمیگنجی



+ پوستری برای شهید مصطفی احمدی روشن



+ ای کاش در دعایت . . . .



+ احبک یا وطنی . . .



+ سلام درود خداوند بر برادران شهیدم . . .



+ ما چند نفریم. . . هنــــــــــــــوز استاده ایم



+ اشتباه نکنید اینجا بحرین است و نه غزه!!!!



+ اشتباه نکنید!!!!!!!!!!!!!!!!