------------
Up Page

ابزار وبلاگ | آی پک 4
قالب وردپرس | بک لینک
ناریا | یاس تم
کد پرش به بالای صفحه وب
صبا ویژن
درباره
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
امکانات دیگر
ابر برچسب ها
حزب الله ، پوستر ، سوریه ، سپاه قدس ، زینبیه ، شهید ، سیدحسن نصرالله ، تکفیری ، جام زهر ، حاج رضوان ، حاج قاسم سلیمانی- سردار سلیمانی- سردار قاسم سلیمانی- سپاه قدس- ف ، حرم ، حزب الله لبنان ، حمله ، خاورمیانه ، ذبح شیعیان ، رهبر شیعیان بحرین انقلاب بحرین پوستر بحرین آیات القرمزی احمد فرح ، زیباترین سلام نظامی گنبد حضرت زینب زینبیه شهدای زینبیه یا زینب ، پوستر بحرین- پوستر- بحرین ، پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین ، پوستر حزب الله ، پوستر سوریه ، پوستر شهید ، پوستر مصطفی احمدی روشن شهید هسته ای ، پوستر مقام معظم رهبری ، تروریست پاریس داعش شارلی توهین به پیامبر اسلام القاعده یمن ، تصاویر رای گیری در سوریه رای بشار اسد ، 99% we are the 99% wall street وال استریت قیام وال ستریت والستری ، 99% we are the 99% wall street وال استریت قیام وال ستریت والستری ، آرکیو170 ، ابوهاجر ، احبک یا وطنی- بیداری اسلامی- انقلاب بحرین- بحرین فی الدم- جیوش ا ، ارهابی ، الدفاع الوطنی ، امریکا ، انقلاب بحرین- اخی الشهید- علی المومن- شهدا بحرین- لبیک یا حسین- ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- بحرین فی الدم- اسیر- البحرین- عکس ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- شهدا بحرین- ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- لبیک یا حسین- اخی الشهید- بحرین فی ، انقلاب بحرین- کودکان بحرین- امام زمان- حضرت رقیه- پوستر بحرین ، انقلاب بحرین، الثوره البحرین، پوستر بحرین، بحرین فی الدم، طرح گر ، انقلاب بحرین-الثوره البحرین- توووپ-بحرین فی الدم-الصلاه- کربلا- ، بحرین- احبک یا وطنی- احبک یا بحرین- پوستر بحرین پوستری از مقام م ، بحرین، آمریکا، عربستان، خون، us، saudi، پوستر، گرافیک، گرافیک دی ، بحرین، بلدی فی النار و الدم، الثوره البحرین بحرین فی الدم انقلاب ، بریدن سر شیعیان ، بمب گذاری ، پهپهاد ، سیدحسن نصراله ، شهادت ، شهادت- شهادت زنان بحرینی ، شهادت مرزداران ، شهدای بحرین ، شهدای سوریه ، ضد جنگ ، عماد مغنیه ، فتوا ، فتوای اعزام به سوریه ، فرزند شهید ، قتل عام ، قرارنا مقاومه ، گرافیکی ، مدافعان ، مدافعان حرم ، هلاکت سرکرده آلمانی القاعده در لاذقیه ، هنا ضاحیه ، ژنرال سلیمانی ، سوریه بشار اسد اعدام کودک تحولات سوریه ، سراوان ، سلام نظامی ، سوریا ،

ابوعمر الشیشانی سرکرده ارشد گروه مسلح موسوم به "دولت اسلامی" (داعش) در منطقه موصل در شمال عراق کشته شد.

ابوعمر الشیشانی

سایت خبری النشره ظهر امروز نوشت: .ابوعمر الشیشانی که گروه داعش او را به عنوان وزیر جنگ خود انتخاب کرده است، در جریان درگیری ها در منطقه سد موصل در شمال عراق کشته شد

این سایت افزود: نیروهای پیشمرگه کرد در نبردهای منطقه سد موصل "طرخان پاترشولی" معروف به ابوعمر الشیشانی را به هلاکت رساندند.

فاطمه واو





      

تجهیز جنگنده‌های اف 14 ایرانی به موشک‌های هوا به هوای سجیل، حلقه موشک‌های قابل نصب روی این جنگنده‌ها را کامل کرده البته تجهیز این جنگنده‌ها به موشک‌های فکور 90، این حلقه را در آینده کامل‌تر خواهد کرد.

تامکت یا همان جنگنده‌های اف 14 که ساخت کشور آمریکا هستند، امروزه با گذشت سالیان دراز از زمان تولیدشان، همچنان در زمره بهترین جنگنده‌های جهان به شمار می‌روند.
هم‌اکنون فقط ایران و آمریکا به طور رسمی، تنها دارندگان این جنگنده در جهان به شمار رفته و تکنولوژی این جنگنده‌ها را در اختیار دارند.
ماجرای خرید 80 فروند جنگنده اف 14 به دوران رژیم شاه و قبل از وقوع انقلاب اسلامی باز می‌گردد. ایران آن زمان توانسته بود از آمریکا 79 فروند از مجموعه سفارش 80فروندی تامکت‌ها را تحویل گرفته و عملیاتی کند. یک فروند باقی مانده نیز بعد از وقوع انقلاب اسلامی جزو اموال مصادره شده ایران در آمریکا به حساب آمده و هرگز به ایران تحویل داده نشد.

(تصویرجنگنده مصادره شده جمهوری اسلامی ایران که آمریکا هرگزبه ایران تحویل نداد)

این جنگنده‌ها از آنجایی که قدرت بالایی در رهگیری، شناسایی و درگیری هوایی دارند، جزو جنگنده‌های بسیار قدرتمند آن روزها و البته حال حاضر جهان به شمار می‌روند.
یکی از مهمترین ماموریت‌های اف 14های ایرانی در جریان جنگ تحمیلی بود، آنجایی که این جنگنده‌ها توانستند نقش بسزایی در فروپاشی تقریبا کامل نیروی هوایی ارتش عراق داشته باشند به طوری که طبق اطلاعات منتشره، در جریان تهاجم عراق به ایران، فقط اف14های ایرانی توانسته بودند بیش از 150 فروند از جنگنده‌های میگ، سوخو و . . . متعلق به ارتش عراق را منهدم کنند که این آماری بی‌نظیر از میزان آمادگی این جنگنده‌هاست.

فونیکس و تحریم ایران
موشک فونیکس (AIM-54 Phoenix)‏، اصلی‌ترین موشکی است که با توجه به سازه و سیستم‌های حساس اف‌14ها به خصوص رادارهای مدرن این جنگنده، برایش ساخته شده است. ایران در زمان سفارش خرید جنگنده‌ها از آمریکا، مقدار مشخصی نیز موشک فونیکس سفارش داده و بخشی از سفارش خود را قبل از انقلاب تحویل گرفت اما آمریکا از تحویل مابقی سفارش ایران بعد از انقلاب اسلامی خودداری کرد ولی همان تعداد اندک خریداری شده هم در جریان جنگ تحمیلی، کارساز بود.

فونیکس،‏ یک موشک هوا به‌ هوا و مجهز به رادار دوربردی است که توسط آمریکا در سال 1966 ساخته و مخصوص نصب روی جنگنده‌های تامکت یا همان F14 است. این موشک 160 کیلومتر برد و 5 ماخ سرعت دارد و از این حیث، یک موشک برد بلند محسوب می‌شود.

(موشک هوا به هوای فونیکوس)

موشک هوا به هوا فونیکوس

اگرچه تعداد محموله تحویل گرفته شده از موشک فونیکس، اندک گزارش شده بودند، لذا این موشک‌ها بعد از انجام موفق ماموریت خود در نبرد هوایی با جنگنده‌های اکثراً روس‌تبار ارتش عراق، تمام شدند و ایران به فکر جایگزینی مناسب برای این موشک‌ها افتاد تا اف 14ها همچنان با قدرت در میدان نبرد و دفاع از حریم هوایی ایران و حتی انجام ماموریت‌های برون مرزی در جریان جنگ تحمیلی، تسلیح شده و قادر به انجام ماموریت باشند.

  متخصصان ایرانی دست به کار شدند
در همان دوران جنگ، کارشناسان ایرانی توانستند، با تغییر کاربری موشک‌های پدافندی و زمین به هوای هاگ، این موشک‌ها را هوا به هوا کرده و برخی اف14ها را به این موشک مسلح کنند اما طبق اطلاعات منتشره، این پروژه در آن دوران خیلی موفق نبوده اما در عین حال دست تامکت‌های ایرانی را هم خالی نگذاشته است.

"هاگ"، یک موشک مشهور آمریکایی است که روی سامانه‌هایی به همین نام استقرار می‌یابد. این موشک‌ها که مدل‌های متعددی از آن امروزه در ایران تولید شده، غالبا موشک‌هایی هستند که روی سامانه‌های پدافندی نصب شده و با قدرت بالا و برد متوسط، قابلیت زیادی در هدف‌گیری و انهدام اهداف پرنده متخاصم اعم از جنگنده‌ها، پهپادها و بالگردها دارد.

امروزه ایران با تغییر سامانه‌های این موشک، توانسته نمونه‌های بومی این موشک را نیز تولید کند. شاهین و شلمچه، دو موشک بومی و هاگ ایرانی هستند که از قدرت بالایی برخوردارند. این موشک‌ها قابلیت این را دارند که روی سامانه موشکی و پدافندی مرصاد استقرار یافته و شلیک شوند.

(در این تصویر، دو فروند موشک سجیل زیر بال اف14 ایرانی نصب شده است)

در این تصویر، دو فروند موشک سجیل زیر بال اف14 ایرانی نصب شده است

حالا با گذشت بیش از دو دهه از دوران تسلیح جنگنده‌های اف14 ایرانی به موشک‌های هاگ یا همان سجیل، حالا این موشک‌ها در حال ارتقا بوده و متخصصان کشورمان در حال انجام تغییرات و ارتقا برد، برد راداری و تطبیق موشک با جنگنده در قالب "پروژه سجیل" هستند.
البته طبق اطلاعات و تصاویری که پایگاه اطلاع رسانی ارتش ایران منتشر کرده، موشک‌ هوا به هوای سجیل هم‌اکنون عملیاتی بوده و روی جنگنده‌های اف 14 نصب است.
هیچ اطلاعاتی از برد فعلی، برد راداری، توان عملیاتی و بقیه مولفه‌های موشک سجیل منتشر نشده اما با توجه به برد 40 کیلومتری موشک شلمچه به عنوان آخرین نمونه‌ بومی و ایرانی از موشک‌های هاگ، به نظر می رسد که "حداقل برد موشک سجیل" نیز نزدیک به 40 کیلومتر باشد، البته موشک سجیل که عضو خانواده سه عضو موشک‌های هاگ ایرانی است، در غالب پروژه سجیل، هم اکنون در حال ارتقاست.
ناگفته نماند که با توجه به اینکه موشک فونیکس به عنوان اصلی ترین موشک جنگنده‌های اف 14 توسط آمریکا، ساخته شده است، از سالیان پیش، متخصصان کشورمان به فکر تولید یک موشک به عنوان مدل بومی موشک فونیکس افتادند تا با تسلیح جنگنده‌های اف 14 به این موشک، خیال همه از تغذیه مناسب این جنگنده‌ها با موشک‌های خاص خودشان، راحت شود.

حالا با گذشت چند سال از تحقیقات، موشکی با نام فکور 90 تولید و به طور غیررسمی رونمایی شده است. البته هنوز خبری از تست عملیاتی و تسلیح اف 14ها به این موشک منتشر نشده اما این موشک مکررا در مراسمات مختلف به نمایش در آمده است.
توجه به شکل ظاهری فکور، نشان می‌دهد که این موشک بسیار شبیه همان مدل آمریکایی خود یعنی موشک فونیکس است.

صنایع موشک‌سازی ایران در سالیان گذشته رشد چشمگیری داشته و ایران با تولید موشک هوا به هوای سجیل، حلقه موشک‌های قابل نصب روی جنگنده‌های F14 را از 4 موشک (AIM120،AIM9، AIM7، AIM54) به 5 موشک ارتقا داده، حلقه‌ای که در آینده با تسلیح تامکت‌های ایرانی به موشک‌های بومی فکور 90، کامل‌تر  و البته عضوی جدید، ایرانی و به‌روز خواهد داشت.

فاطمه.واو





      

به دنبال هراس مقامات سعودی از نفوذ و بازگشت تروریستهای داعش به عربستان، یک روزنامه مغربی از ارسال کوماندوهای ویژه این کشور به عربستان برای مقابله با خطر حمله داعش خبر داد.!


خبر گسیل نیروهای ویژه مغرب به عربستان برای جلوگیری از حمله داعش، در حالی منتشر می شود که رسانه های خبری منطقه ای و غربی بارها از حمایت ریاض از داعش خبر داده و عربستان را حامی اصلی این گروه تروریستی عنوان کرده اند و این در حالی است که کشورهای عراق و سوریه بارها تاکید کرده بودند که خطر گروه های تروریستی روزی گریبان کشورهای حامی این جنایتکاران را خواهد گرفت.

 

 

 

شمار قابل توجهی از تروریستهای داعش و تکفیریها، تبعه عربستان و چند کشور عربی و غربی هستند.

فاطمه واو





      

شهردار لندن، اوضاع غزه را زشت، نابرابر و فاجعه بار توصیف کرد

عمدة لندن بوریس جونسون یصف الوضع فى غزة بأنه قبیح وغیر متکافىء و مأساوی



غزه!

صبر کن که خداوند وعده داده است : «ان نصر الله قریب» و همیشه این آیه را زمزمه کن که «ان مع العسر یسرا»

فاطمه واو





      

والی داعش در تکریت: شیعه و سنی همه کافرند !!

والی گروه تروریستی داعش در تکریت ادعا کرد که شیعیان و اهل سنت همگی کافر هستند مگر آن‌که توبه کنند.

این تروریست پس از دستگیری به خبرنگار شبکه "العراقیه" گفت: "ابو حنیفه امام بدعت در اسلام است، و اهل سنت و شیعیان همگی کافرند، مگر آنکه توبه و با خلیفه ابوبکر بغدادی بیعت کنند."

وی افزود: "سنی ها، شیعیان، مسیحیان، مندائی ها، لیبرالها و ملی گرایان همگی باید بمیرند مگر آنکه با خلیفه مسلمانان بیعت کنند."

سایت خبری "وردنا" به نقل از این تروریست داعشی خاطرنشان کرد: "ما می خواهیم دولت خلافت به پایتختی بغداد ایجاد کنیم."

این تروریست همچنین تأکید کرد که این گروه تروریستی قصد دارد همه حسینیه ها، مساجد و کلیساها را تخریب کند.

قال والی تکریت الداعشی بعد اعتقاله من قبل القوات العراقیة لمراسل قناة العراقیة، أن أبو حنیفة کان إمام البدعة فی الاسلام وأن السنة والشیعة کلاهما کفار الا أن یتوبوا و یبایعوا الخلیفة أبو بکر البغدادی!. .

واضاف والی تکریت الداعشی: "إن السنة والشیعة والمسیحیین والمندائیین واللیبرالیین والقومیین لا خلاص لهم من الموت الا بالبیعة لخلیفة المسلیمن".

ونقل موقع ”وردنا” الخبری، أن والى منطقة ” المکیشیفیة ” فی تکریت قال "إننا نرید إقامة دولة الخلافة وعاصمتها بغداد وسوف نزیل کل مظاهر الشرک وعبادة الاصنام مثل الحسینیات و المساجد و الکنائس".

فاطمه واو





      
<      1   2   3   4   5   >>   >




+ فتوای جهاد نکاح با محارم

+ تصویر این زن را به تمام جهان مخابراه کنید


[+]

+ و براستی که در تو در هیچ قابی نمیگنجی



+ پوستری برای شهید مصطفی احمدی روشن



+ ای کاش در دعایت . . . .



+ احبک یا وطنی . . .



+ سلام درود خداوند بر برادران شهیدم . . .



+ ما چند نفریم. . . هنــــــــــــــوز استاده ایم



+ اشتباه نکنید اینجا بحرین است و نه غزه!!!!



+ اشتباه نکنید!!!!!!!!!!!!!!!!