------------
Up Page

ابزار وبلاگ | آی پک 4
قالب وردپرس | بک لینک
ناریا | یاس تم
کد پرش به بالای صفحه وب
صبا ویژن
درباره
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
امکانات دیگر
ابر برچسب ها
حزب الله ، پوستر ، سوریه ، سپاه قدس ، زینبیه ، شهید ، سیدحسن نصرالله ، تکفیری ، جام زهر ، حاج رضوان ، حاج قاسم سلیمانی- سردار سلیمانی- سردار قاسم سلیمانی- سپاه قدس- ف ، حرم ، حزب الله لبنان ، حمله ، خاورمیانه ، ذبح شیعیان ، رهبر شیعیان بحرین انقلاب بحرین پوستر بحرین آیات القرمزی احمد فرح ، زیباترین سلام نظامی گنبد حضرت زینب زینبیه شهدای زینبیه یا زینب ، پوستر بحرین- پوستر- بحرین ، پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین ، پوستر حزب الله ، پوستر سوریه ، پوستر شهید ، پوستر مصطفی احمدی روشن شهید هسته ای ، پوستر مقام معظم رهبری ، تروریست پاریس داعش شارلی توهین به پیامبر اسلام القاعده یمن ، تصاویر رای گیری در سوریه رای بشار اسد ، 99% we are the 99% wall street وال استریت قیام وال ستریت والستری ، 99% we are the 99% wall street وال استریت قیام وال ستریت والستری ، آرکیو170 ، ابوهاجر ، احبک یا وطنی- بیداری اسلامی- انقلاب بحرین- بحرین فی الدم- جیوش ا ، ارهابی ، الدفاع الوطنی ، امریکا ، انقلاب بحرین- اخی الشهید- علی المومن- شهدا بحرین- لبیک یا حسین- ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- بحرین فی الدم- اسیر- البحرین- عکس ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- شهدا بحرین- ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- لبیک یا حسین- اخی الشهید- بحرین فی ، انقلاب بحرین- کودکان بحرین- امام زمان- حضرت رقیه- پوستر بحرین ، انقلاب بحرین، الثوره البحرین، پوستر بحرین، بحرین فی الدم، طرح گر ، انقلاب بحرین-الثوره البحرین- توووپ-بحرین فی الدم-الصلاه- کربلا- ، بحرین- احبک یا وطنی- احبک یا بحرین- پوستر بحرین پوستری از مقام م ، بحرین، آمریکا، عربستان، خون، us، saudi، پوستر، گرافیک، گرافیک دی ، بحرین، بلدی فی النار و الدم، الثوره البحرین بحرین فی الدم انقلاب ، بریدن سر شیعیان ، بمب گذاری ، پهپهاد ، سیدحسن نصراله ، شهادت ، شهادت- شهادت زنان بحرینی ، شهادت مرزداران ، شهدای بحرین ، شهدای سوریه ، ضد جنگ ، عماد مغنیه ، فتوا ، فتوای اعزام به سوریه ، فرزند شهید ، قتل عام ، قرارنا مقاومه ، گرافیکی ، مدافعان ، مدافعان حرم ، هلاکت سرکرده آلمانی القاعده در لاذقیه ، هنا ضاحیه ، ژنرال سلیمانی ، سوریه بشار اسد اعدام کودک تحولات سوریه ، سراوان ، سلام نظامی ، سوریا ،

رژیم صهیونیستی به دلیل حملات وحشیانه به نوار غزه، حمایت قدرتهای بزرگ جهان را از دست داده اما در مقابل، توانسته رضایت بخشی از جهان عرب یعنی کشورهای حوزه خلیج فارس و مصر را که حامی این حملات هستند، به دست آورد.

حمایت کشورهای عربی منطقه از اسرائیل

این مساله موجب شده تا فشارهای بین المللی به صورت کامل بر این رژیم اعمال نشود و بتواند به کمک کشورهای عربی منطقه خود را از این تنگنا برهاند.

حملات غیرانسانی صهیونیستها به غیرنظامیان نوارغزه، واکنش های بسیاری را به دنبال داشت به طوری که برخی گروه های سیاسی منطقه ای بزرگ، ضد رژیم صهیونیستی به پا خاستند. همچنین اکثر کشورهای امریکای جنوبی با فراخواندن سفرای خود از تل آویو در این خصوص قاطعانه عمل کردند و کشورهای اروپایی نیز دست از حمایت از این رژیم برداشتند.

این مواضع ، شکست دیپلماتیک واقعی برای رژیم صهیونیستی به شمار می رود و این شکست از نظر سیاسی در حال گسترش است و با فشار بیشتر جمعیت های حقوقی بین المللی که خاری در گلوی این رژیم شده روز به روز در حال تشدید است و نقش شبکه های اجتماعی در شکستن ابهت گروه های فشار صهیونیستها نیز در حال تقویت است.

روزنامه لوموند نیز سه روز پیش باارایه گزارشی، ناکامی اشغالگران در قانع کردن جهان را تحلیل و تفسیر کرد.

پس از جنایت های این بار رژیم صهیونیستی در غزه، برای اولین بار در تاریخ درگیری فلسطین و اسراییل شرایط برای اعمال فشار واقعی بر رژیم صهیونیستی و محاصره دیپلماتیک آن در سطح بین المللی فراهم شده است.

در همین حال ناظران تاکید دارند که رژیم صهیونیستی به دلیل حمایت برخی کشورهای عربی راهی برای رهایی از این وضعیت یافته است.

کشورهایی مانند مصر و کشورهای حوزه خلیج فارس ، با ابراز دشمنی با جنبش حماس موجب کمرنگ شدن نقش اتحادیه عرب نیز شدند که می تواند فرصت تاریخی بی سابقه ای را از فلسطین بگیرد.

برخی از بزرگترین کشورهای اسلامی مانند ترکیه ، اندونزی و مالزی با ابراز تاسف از یکپارچه نبودن کشورهای عربی و جانبداری برخی ازآنها مانند مصر از رژیم صهیونیستی، اعلام کردند این مساله موجب می شود تا فرصت تاریخی برای محاصره این رژیم به دلیل جنایت های روزانه و جنایتهای گذشته اش از دست برود.

فاطمه واو





      

مفتی دربار آل سعود در تازه‌ترین اظهارات خود، درباره مخدوش شدن نام "جهاد" و کشتار و تخریب بلاد مسلمین هشدار داد و جوانان را به اجتناب از فراخوان های گمراه‌کننده و مشوّق قتل و غارت دعوت کرد.

عبدالعزیز آل الشیخ، مفتی کل عربستان
در شرایطی که تروریست های داعش با نزدیکی به مرزهای کشورهای عربی خلیج فارس، این کشورها را به حملات تروریستی گسترده تهدید می‌کنند، "عبدالعزیز آل الشیخ" دیروز در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: از جمله اهداف دین، حفظ جان مردم و جلوگیری از خونریزی و ایجاد آرامش در جان انسان هاست.

مفتی کل عربستان که به سادگی فتواهای جنگ افروزانه خود و همقطارانش در دربار آل سعود و فراخوان های مختلف به حضور در جنگ سوریه را فرافکنی کرده، افزود: تعدی و تجاوز به جان مردم، ظلم "عظیم" و گناه کبیره است و خداوند، قتل نفس بدون وجه شرعی را حرام کرده و این مهم در کتاب خدا و سنت پیامبر (ص) مورد تاکید قرار گرفته است.

آل الشیخ در پایان، خطاب به جوانان عربستان گفت: ای جوانان اسلام! تقوای الهی پیشه کنید و از همراهی با این افراد بپرهیزید که خیری در آنها نیست. انها دشمن شما و دشمن دین هستند و همه کارهای آنها خبیثانه و گمراه کننده است. از خدا می خواهیم که بلاد مسلمین را از شر آنان محفوظ بدارد.

فاطمه.واو





      

مبلّغ مشهور سعودی و صاحب فتوای جهاد نکاح، پس از کمک میلیاردی شاه عربستان به ارتش لبنان، با دستپاچگی نوشته ی خود در "توئیتر" را حذف کرد.

محمد العریفی که پس از انتساب یک فتوای جنجالی، به مفتی جهاد نکاح شهرت یافته، پس از وقایع اخیر عرسال، در دفاعی آشکار و مبالغه آمیز از تروریست های النصره و داعش، در صفحه خود در توئیتر نوشت: 100 هزار پناهنده (!) دیروز و امروز به دست ارتش لبنان و حزب الله در عرسال بمباران شدند (!)

اما پس از انتشار خبر اعطای کمک یک میلیارد دلاری حاکم عربستان به ارتش لبنان، عریفی که قافیه را بر خود تنگ می دید، به سرعت این نوشته خود را از توئیتر حذف کرد.

البته یکی از کاربران توئیتر هم پیش از آن به عریفی یادآور شده بود که «این جمله را حذف کن! پادشاه یک میلیارد به ارتش لبنان کمک کرده!»

گفتنی است، وجود تناقض در اظهارات و مواضع عریفی به اندازه ای رایج و معمول شده که حتی سایت شبکه سعودی العربیه – که خود از سردمداران تناقض و تحریف در برخورد با وقایع و حقایق منطقه است – یک ماه پیش با انتقاد شدید از عریفی نوشت: عریفی حتی گفته های خود را که تصویر و صدای آن موجود است، نفی می کند! او قبلا در شبکه الجزیره، علیه دولت سوریه فتوای جهاد داده بود، اما در گفتگو با شبکه روتانا آن را به سادگی انکار کرد!

فاطمه.واو





      

یک جوان تروریست عربستانی که "حور العین" را در خواب دیده بود، خود را در عملیاتی انتحاری در یمن منفجر کرد!(خنده داره)

توجه:حورالعین نداریم.لطفا منفجر نکنید!متشکریم!

این جوان که "عبد الرحیم العتیبی" نام داشت و عضو گروهک "قاعدة الجهاد فی جزیرة العرب" بود، در آغاز هفته جاری و پیش از هلاکت خطاب به همقطارانش گفته بود که "حور العین" را در خواب دیده که او را به انجام عملیات انتحاری تشویق کرده اند!

به نوشته روزنامه رأی الیوم، تروریست های همدست العتیبی در نوشته های خود در توییتر آورده اند که انگیزه و مشوّق وی برای انجام این عملیات، دیدن حور العین در خواب بوده است. عتیبی پیش از آن که به یمن برود، چندین ماه در کنار تروریست های "انصار الشریعه"، از شاخه های القاعده در سوریه، جنگیده بود و سپس به یمن رفت تا به گروهک "قاعدة الجهاد فی جزیرة العرب" ملحق شود.

سرکردگان گروهک های تروریستی، خانواد? کشته های خود را با بیان رؤیاها و خواب هایی که به آنان نسبت داده می شود، تسکین می دهند و مدعی می شوند که کشته های خود را در خواب دیده اند، در حالی که لباس های سپید بر تن دارند و در باغ های بهشت از نعمت ها برخوردارند(!) آنها تاکید بسیار دارند که این رؤیاهای ساختگی حتما برای بازماندگان تروریست های مقتول نقل شود.

(خیلی مسخره س.باید بحالشون تاسف خورد)وقتی خداوند درسوره مبارکه مائده آیه32 فرموده: (من اجل ذلک کتبنا علی بنی‌اسرائیل انهّ من قتل نفساً بغیر نفس او فساد فی الارض فکأ نمّا قتل الناس جمیعاً و من أحیاها فکأ نمّا احیا النّاس جمیعاً...

به همین جهت، بر بنی‌اسرائیل مقرّر داشتیم که هر کس، انسانی را بدون ارتکاب قتل یا فساد در روی زمین بکشد، چنان است که گویی همة انسان‌ها را کشته و هر کس، انسانی را از مرگ رهایی بخشد، چنان است که گویی همة مردم را زنده کرده است) واسه کشتن هر بیگناه باید جواب پس بدن. تروریستا کدوم بهشتو دارن خواب میبینن؟!

فاطمه واو





      

یک فرمانده ارشد جنبش حماس تاکید کرد: انبار بزرگی از سلاح و مهمات داریم و در صورت شکست مذاکرات درخصوص برقراری آتش بس، برای جنگی طولانی مدت آمادگی داریم.

"پل ترو" نویسنده انگلیسی، پس از آتش بس میان رژیم صهیونیستی و فلسطینیها در غزه، با "ابولیث" فرمانده ارشد جنبش حماس مصاحبه ای انجام داده که روزنامه تایمز آن را منتشر کرده است.

شهرهای جدید صهیونیست ها در تیررس حماس

ابولیث در گفت وگو با پل ترو افزود: گردانهای قسام شاخه نظامی حماس انبار بزرگی از سلاح در اختیار دارد و در صورت شکست مذاکرات ما آماده جنگی طولانی مدت هستیم. همچنین ما شهرهای جدیدی را هدف قرار می دهیم که پیشتر آنها را بمباران نکرده بودیم.

حماس: فقط 10درصد از سلاح ها را استفاده کرده ایم

وی افزود: خمپاره و موشک کافی در اختیار داریم و مقدار آنها بسیار بیشتر از تصور دشمن است. ما فقط  10 درصد از سلاح های خود را استفاده کرده ایم. می توان جنگ اخیر اسراییل علیه غزه را خشونت بار ترین جنگ دانست.

این فرمانده ارشد جنبش حماس که در تمام عملیات حماس از سال 1990 تاکنون مشارکت کرده است، اظهار داشت: ما نقشه های راهبردی برای انتقال جنگ از سطح زمین به زیر زمین تهیه کرده و به اجرا گذاشته ایم به همین دلیل هیچ کسی نتوانست مبارزان و یا حتی خمپارها و موشکهایی را که به سوی رژیم صهیونیستی شلیک می شد، مشاهده کند.

نبرد 30هزار مبارز فلسطینی علیه رژیم صهیونیستی

ابولیث افزود: مبارزان فلسطینی در حماس در گروه های کوچکی فعالیت می کنند و هریک از آنها با اعضای گروه و فرمانده آن آشنایی کامل دارند اما هیچ کس به جز عده معدودی از فرماندهان حماس، اطلاعاتی درباره عناصر حماس که تعداد آنها بالغ بر 30 هزار نفر است، ندارد.

وی در پایان گفت: طعم دردی که رژیم صهیونیستی به ما چشانده است، به آنها می چشانیم و سران این رژیم باید بدانند تا زمانی که غزه امن نیست، نمی توانند از زندگی امنی بر خوردار باشند.

فاطمه واو





      
<      1   2   3   4   5   >>   >




+ فتوای جهاد نکاح با محارم

+ تصویر این زن را به تمام جهان مخابراه کنید


[+]

+ و براستی که در تو در هیچ قابی نمیگنجی



+ پوستری برای شهید مصطفی احمدی روشن



+ ای کاش در دعایت . . . .



+ احبک یا وطنی . . .



+ سلام درود خداوند بر برادران شهیدم . . .



+ ما چند نفریم. . . هنــــــــــــــوز استاده ایم



+ اشتباه نکنید اینجا بحرین است و نه غزه!!!!



+ اشتباه نکنید!!!!!!!!!!!!!!!!