------------
Up Page

ابزار وبلاگ | آی پک 4
قالب وردپرس | بک لینک
ناریا | یاس تم
کد پرش به بالای صفحه وب
صبا ویژن
درباره
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
امکانات دیگر
ابر برچسب ها
حزب الله ، پوستر ، سوریه ، سپاه قدس ، زینبیه ، شهید ، سیدحسن نصرالله ، تکفیری ، جام زهر ، حاج رضوان ، حاج قاسم سلیمانی- سردار سلیمانی- سردار قاسم سلیمانی- سپاه قدس- ف ، حرم ، حزب الله لبنان ، حمله ، خاورمیانه ، ذبح شیعیان ، رهبر شیعیان بحرین انقلاب بحرین پوستر بحرین آیات القرمزی احمد فرح ، زیباترین سلام نظامی گنبد حضرت زینب زینبیه شهدای زینبیه یا زینب ، پوستر بحرین- پوستر- بحرین ، پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین ، پوستر حزب الله ، پوستر سوریه ، پوستر شهید ، پوستر مصطفی احمدی روشن شهید هسته ای ، پوستر مقام معظم رهبری ، تروریست پاریس داعش شارلی توهین به پیامبر اسلام القاعده یمن ، تصاویر رای گیری در سوریه رای بشار اسد ، 99% we are the 99% wall street وال استریت قیام وال ستریت والستری ، 99% we are the 99% wall street وال استریت قیام وال ستریت والستری ، آرکیو170 ، ابوهاجر ، احبک یا وطنی- بیداری اسلامی- انقلاب بحرین- بحرین فی الدم- جیوش ا ، ارهابی ، الدفاع الوطنی ، امریکا ، انقلاب بحرین- اخی الشهید- علی المومن- شهدا بحرین- لبیک یا حسین- ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- بحرین فی الدم- اسیر- البحرین- عکس ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- شهدا بحرین- ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- لبیک یا حسین- اخی الشهید- بحرین فی ، انقلاب بحرین- کودکان بحرین- امام زمان- حضرت رقیه- پوستر بحرین ، انقلاب بحرین، الثوره البحرین، پوستر بحرین، بحرین فی الدم، طرح گر ، انقلاب بحرین-الثوره البحرین- توووپ-بحرین فی الدم-الصلاه- کربلا- ، بحرین- احبک یا وطنی- احبک یا بحرین- پوستر بحرین پوستری از مقام م ، بحرین، آمریکا، عربستان، خون، us، saudi، پوستر، گرافیک، گرافیک دی ، بحرین، بلدی فی النار و الدم، الثوره البحرین بحرین فی الدم انقلاب ، بریدن سر شیعیان ، بمب گذاری ، پهپهاد ، سیدحسن نصراله ، شهادت ، شهادت- شهادت زنان بحرینی ، شهادت مرزداران ، شهدای بحرین ، شهدای سوریه ، ضد جنگ ، عماد مغنیه ، فتوا ، فتوای اعزام به سوریه ، فرزند شهید ، قتل عام ، قرارنا مقاومه ، گرافیکی ، مدافعان ، مدافعان حرم ، هلاکت سرکرده آلمانی القاعده در لاذقیه ، هنا ضاحیه ، ژنرال سلیمانی ، سوریه بشار اسد اعدام کودک تحولات سوریه ، سراوان ، سلام نظامی ، سوریا ،

تسلیم شدن یک دختر بچه آواره سوری مقابل دوربین یک خبرنگار، سوژه جنجالی بسیاری از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی شده است

 این دختر 4 ساله هنگامی که یک خبرنگار با دوربین به او نزدیک شد تا عکسی از او بگیرد؛ با تصور اینکه سلاحی به سوی او نشانه رفته است، به نشانه تسلیم دستان خود را بالا گرفت.

انتشار این عکس با واکنش‌های متفاوتی در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.

یکی از کاربران درباره این عکس نوشت: این امر بسیار غم انگیز است  .. این دنیایی است که ما برای کودکانمان ساخته ایم.

این عکس توسط "عثمان ساغرلی" خبرنگار ترکیه‌ای از یک دختر آواره سوری به نام "هویدا هدی" در اردوگاه "اطمه" گرفته شده است.  پس از کشته شدن پدر این دختر بچه سوری در سال 2012 در شهر "حماه" وی به همراه مادر و 3 برادرش در این اردوگاه زندگی می کند.

این خبرنگار تأکید کرد که این دختر بچه به حدی از دوربین ترسیده بود که دستان خود را بالا گرفت

فاطمه.س.واو





      

جنبش انصارالله یمن ورود نیروهای بیگانه به بندر عدن را تکذیب کرد

در پی ادعای رسانه‌های بیگانه مبنی بر ورود نیروهای بیگانه به بندر عدن، جنبش انصارالله این ادعاها را تکذیب کرد.

ارتش یمن و کمیته های مردمی امروز شهر عدن را آزاد و این استان را کاملا تحت کنترل خود درآوردند و آن را از وجود گروه های تروریستی و تکفیری پاکسازی کردند.

حملات هوایی ائتلاف چند کشور عربی و غیر عربی به سرکردگی عربستان از 8 روز قبل به مناطق مختلف یمن همچنان ادامه دارد، و در جریان این حملات تجاوزکارانه تا کنون حدود هزار نفر شهید و یا مجروح شده اند. با توجه به هدف قرار گرفتن مناطق مسکونی و شهرها و یا محل پناه گرفتن آوارگان، بیشتر قربانیان این حملات زن و کودک هستند

فاطمه.س.واو

نیروهای مردمی
جنبش انصارالله یمن ورود نیروهای بیگانه به بندر عدن را تکذیب کرد.
- See more at: http://fa.alalam.ir/news/1691310#sthash.u2oY386z.dpu

جنبش انصارالله یمن ورود نیروهای بیگانه به بندر عدن را تکذیب کرد

f




      

برخی منابع نظامی اسراییلی ادعا کردند که موشک روسی پیشرفته "یاخونت" از سوریه به لبنان منتقل شده و اینک در اختیار حزب الله است.

منابع نظامی اسراییلی اظهار کردند که حزب الله اینک موشکهای پیشرفته از نوع یاخونت در اختیار دارد که این امر ارتش اسراییل را وادار می کند تا راهبردهای خود را تغییر داده و به مواضع پیشین خود بازگردد و برای جنگ آتی با حزب الله آماده شود.

شبکه یک العبریه به نقل از منابعی تاکید کرد که موشک بسیار پیشرفته روسیه از سوریه به لبنان رسید.دستگاه های اطلاعاتی اسراییل تا این لحظه از تعیین تعداد موشکها ناتوان هستند و نمی دانند که آیا این موشکها محدود و یا دهها عدد از آنها وجود دارد. این نوع از موشک ها که به دقت و رادارگریزی معروف هستند، تهدید راهبردی گسترده ای برای ناوگان دریایی اسراییل و نیز تاسیسات اقتصادی رژیم صهیونیستی در دریای مدیترانه به شمار می آید.

سرهنگ دیوید سلامی فرمانده پایگاه دریایی حیفا در ارتش رژیم اشغالگرگفت: ناوگان دریایی در ارتش، با منطقه شمالی یعنی سوریه و لبنان به عنوان تهدیدی احتمالی برای شلیک موشکهای یاخونت برخورد می کند. ارتش اسراییل بر اساس این فرضیه اطلاعاتی عمل می کند که تمام آنچه که اسراییل را از جانب سوریه تهدید می کرد، اینک در اختیار حزب الله قرار گرفته و "ایران که به سوریه سلاح می فرستد، سلاح ها را همچنین به حزب الله لبنان ارسال می کند".

وی تصریح کرد که جنگ آتی با حزب الله بسیار متفاوت با جنگهای سابق خواهد بود، زیرا حزب الله در جنگ 2006 ابزارهای جنگی پیشرفته که تهدیدی بنیادی برای اسراییل به شمار می آید، در اختیار نداشت اما امروز از این توانمندی برخوردار شده است. موشکهای زمین به دریا در سالهای اخیر از لحاظ تعداد و از لحاظ کارآمدی نزد سوریه و حزب الله افزایش پیدا کرد که  نه تنها شناورهای اسراییلی بلکه سکوهای گازی در دریای مدیترانه را نیز تهدید می کند.

یاخونت نه فقط یک سلاح دریایی است بلکه می تواند موشکی علیه اهداف و مواضع زمینی نیز باشد.

فاطمه.س.واو





      

کارشناسان حقوق بین الملل حمله ارتش سعودی به یمن را تجاوزی آشکار و مغایر با قوانین بین المللی و یادآور حملات ارتش رژیم اسرائیل به مردم بی دفاع فلسطین و لبنان و سایر جهان عرب بویژه زنان و کودکان می دانند.

فاطمه.س.واو





      

تحلیلگر مسائل سیاسی کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی، "سیطره ایران بر تنگه باب المندب" را از برنامه هسته‌ای آن خطرناکتر دانست.

صهیونیستها سقوط منافع عربستان در یمن را سقوط منافع خود دانسته و گسترش سیطره جنبش انصارالله در این کشور را توسعه نفوذ ایران در یمن خوانده و تبعات ناشی از آن را خطرناکتر از برنامه هسته ای ایران توصیف می کنند.

 "تسفی یحزکلی" تحلیلگر مسائل عربی کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره مدعی شد: یمن در آستانه تبدیل شدن به عراق دوم است. یمن در شرف سقوط در دست شیعیان و به عبارتی دیگر در دست ایران است. این موضوع برای عربستان و کشورهای "محور اهل تسنن" بسیار نگران کننده است.

به ادعای وی، "سرانجام بهار عربی در یمن سیطره ایران بر اراضی یمن است. این که ایران تا چه زمانی در کشورهای ضعیف نفوذ می کند کشورهای محور اهل تسنن را نگران کرده زیرا یمن چهارمین کشوری است که تحت نفوذ ایران قرار می گیرد".

از نگاه صهیونیست ها، تحولات یمن منافع اسرائیل را بیش از برنامه هسته ای ایران به چالش می کشد. به ادعای آنان، ایران برنامه هسته ای تسلیحاتی خود را علیه اسرائیل به کار نمی گیرد، اما در صورت دسترسی به تنگه باب المندب به راحتی می تواند این گذرگاه آبی را مسدود کند.

به گفته این تحلیلگر صهیونیست، گسترش قلمرو نفوذ ایران در منطقه از پیشبرد برنامه هسته ای این کشور خطرناکتر است و نفوذ ایران در لبنان و سوریه و عراق کاملا ملموس است.

یحزکلی افزود: کابوس ملک عبد الله پادشاه فقید عربستان درباره هلال شیعی در حال تحقق یافتن است. ایران با حضور آشکارا در عراق در حال نبرد با داعش است. گروههای مسلح شیعی حاضر در این نبرد از سوی ایران سازمان یافته اند.

 

به ادعای وی، آزادی تکریت ظاهرا از سوی ارتش عراق صورت گرفته، اما در واقع این شهر از سوی ایران اشغال شده است.

فاطمه.س.واو





      
<      1   2   3   4   5   >>   >




+ فتوای جهاد نکاح با محارم

+ تصویر این زن را به تمام جهان مخابراه کنید


[+]

+ و براستی که در تو در هیچ قابی نمیگنجی



+ پوستری برای شهید مصطفی احمدی روشن



+ ای کاش در دعایت . . . .



+ احبک یا وطنی . . .



+ سلام درود خداوند بر برادران شهیدم . . .



+ ما چند نفریم. . . هنــــــــــــــوز استاده ایم



+ اشتباه نکنید اینجا بحرین است و نه غزه!!!!



+ اشتباه نکنید!!!!!!!!!!!!!!!!