------------
Up Page

ابزار وبلاگ | آی پک 4
قالب وردپرس | بک لینک
ناریا | یاس تم
کد پرش به بالای صفحه وب
صبا ویژن
درباره
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
امکانات دیگر
ابر برچسب ها
حزب الله ، پوستر ، سوریه ، سپاه قدس ، زینبیه ، شهید ، سیدحسن نصرالله ، تکفیری ، جام زهر ، حاج رضوان ، حاج قاسم سلیمانی- سردار سلیمانی- سردار قاسم سلیمانی- سپاه قدس- ف ، حرم ، حزب الله لبنان ، حمله ، خاورمیانه ، ذبح شیعیان ، رهبر شیعیان بحرین انقلاب بحرین پوستر بحرین آیات القرمزی احمد فرح ، زیباترین سلام نظامی گنبد حضرت زینب زینبیه شهدای زینبیه یا زینب ، پوستر بحرین- پوستر- بحرین ، پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین ، پوستر حزب الله ، پوستر سوریه ، پوستر شهید ، پوستر مصطفی احمدی روشن شهید هسته ای ، پوستر مقام معظم رهبری ، تروریست پاریس داعش شارلی توهین به پیامبر اسلام القاعده یمن ، تصاویر رای گیری در سوریه رای بشار اسد ، 99% we are the 99% wall street وال استریت قیام وال ستریت والستری ، 99% we are the 99% wall street وال استریت قیام وال ستریت والستری ، آرکیو170 ، ابوهاجر ، احبک یا وطنی- بیداری اسلامی- انقلاب بحرین- بحرین فی الدم- جیوش ا ، ارهابی ، الدفاع الوطنی ، امریکا ، انقلاب بحرین- اخی الشهید- علی المومن- شهدا بحرین- لبیک یا حسین- ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- بحرین فی الدم- اسیر- البحرین- عکس ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- شهدا بحرین- ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- لبیک یا حسین- اخی الشهید- بحرین فی ، انقلاب بحرین- کودکان بحرین- امام زمان- حضرت رقیه- پوستر بحرین ، انقلاب بحرین، الثوره البحرین، پوستر بحرین، بحرین فی الدم، طرح گر ، انقلاب بحرین-الثوره البحرین- توووپ-بحرین فی الدم-الصلاه- کربلا- ، بحرین- احبک یا وطنی- احبک یا بحرین- پوستر بحرین پوستری از مقام م ، بحرین، آمریکا، عربستان، خون، us، saudi، پوستر، گرافیک، گرافیک دی ، بحرین، بلدی فی النار و الدم، الثوره البحرین بحرین فی الدم انقلاب ، بریدن سر شیعیان ، بمب گذاری ، پهپهاد ، سیدحسن نصراله ، شهادت ، شهادت- شهادت زنان بحرینی ، شهادت مرزداران ، شهدای بحرین ، شهدای سوریه ، ضد جنگ ، عماد مغنیه ، فتوا ، فتوای اعزام به سوریه ، فرزند شهید ، قتل عام ، قرارنا مقاومه ، گرافیکی ، مدافعان ، مدافعان حرم ، هلاکت سرکرده آلمانی القاعده در لاذقیه ، هنا ضاحیه ، ژنرال سلیمانی ، سوریه بشار اسد اعدام کودک تحولات سوریه ، سراوان ، سلام نظامی ، سوریا ،

 

گروه داعش با برگزاری مسابقه‌ای برای عناصر این گروه تروریستی، جایزه آنان را زنان اسیر اعلام کرده است

 

گروه داعش دراعلامیه ای به عناصر این گروه در مناطق مختلف، اعلام کرده است که مسابقه حفظ قرآن کریم را برگزار می کند  .

دراین اعلامیه آمده است کسانی که می خواهند دراین مسابقات شرکت کنند، بایستی برای ثبت نام به نزد یکی از سرکرده های داعش که نام آن ها در اعلامیه قید شده است، بروند.

داعش برای این مسابقه ، جوایز متعددی در نظر گرفته است که جایزه های نفر اول و دوم این مسابقات، هر کدام یک زن اسیر در نزد این گروه  و نفر سوم تا دهم ، مبالغ نجومی است که کم ترین آن صد هزار لیره سوریه است.
دراین اعلامیه آمده است که نتیجه مسابقه روز 21 رمضان اعلام خواهد شد و توزیع جوایز در شب عید فطر انجام می شود

-----------------------------------------------------------------------------------
لَعْنَةُ اللَّهِ عَلَى الظَّالِمِینَ

فاطمه.س.و





      

 

سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی، که عملکرد میدانی مبارزان حزب الله در امتداد رشته کوه الشرقیه را زیر نظر دارد، فقط به یک چیز می اندیشد: این نوجوانان، چگونه می توانند در یک یخچال بجگند؟

پایگاه اینترنتی لبنانی "الدیار"، به نقل از یک روزنامه نگار انگلیسی که در یکی از روزنامه های عربی می نویسد و در کشورهای منطقه تردد می کند و در فلسطین اشغالی نیز بوده است، می نویسد: یک افسر اسرائیلی، وقتی تصاویرِ دقیقه به دقیق? عملیات نظامی را مشاهده می کرد، در برابر چشمان من، حیرت زده شد. چیزی که باعث حیرت و شگفتی او شده بود، موانع طبیعی بود که آن را   "دشمنِ اساسی انسان" خواند و گفت: جنگ در چنین شرایطی، مانند جنگ در سطحِ کر? ماه است.

تنها تفاوتی که وجود دارد، آن است که در زمین، جاذبه وجود دارد و همین مساله، جلوی حرکت مبارزان را می گیرد. اما تصاویر، صدها تن از مبارزان را نشان می داد، مبارزانی که گویی در این دشت ها و کوه ها، بزرگ شده اند.

این افسر اسرائیلی، هنگام پخش تصویر، آن جا که گرگ ها تا چند متری جایگاه مبارزان نزدیک می شوند تا پس ماند? غذای آن ها را بخورند، تصویر را نگه می دارد، و می پرسد: آیا حزب الله، برای مبارزان خود خاویار می فرستد؟!

این سئوال پس از آن در ذهن او شکل گرفت که اطلاعاتی از توجهِ ویژه حزب الله به همه جزییاتی پرده برداشت که مبارزان را در فائق آمدن بر شرایط دشوار منطقه یاری می کند. منطقه ای که از نظر پیچیدگی، چیزی از پیچیدگی های منطق? تورابورا واقع در محدود? میان پاکستان و افغانستان کم ندارد.

اما واقعیت آن است که علاوه بر غذاهای داغی که مسئولان حزب الله برای مبارزان تامین می کنند، زنانِ روستاهای مختلفِ اطراف نیز از طایفه های مختلف، برای این مبارزان، غذاهایی آماده و کامل ارسال می کنند. زنانی که با این کار، می خواهند در جنگ با داعش و النصره یا آن گونه که روزنامه نگار انگلیسی توصیف می کند "نومغول ها" شریک باشند.

آن چه، شگفتی روزنامه نگار انگلیسی را موجب شد، توجهِ اسرائیلی ها به جزئی ترین جزییات است. آن ها تصاویر مبارزانی را در دست داشتند که بیش از هفتاد سال سن دارند اما مانند پرنده ها، بین صخره ها از این سو به آن سو می روند.

اینجا دیگر فقط صحبت از رام کردن گرگ ها و مارها نیست، بلکه باید گفت که مبارزان حزب الله، حتی صخره ها را هم رام کردند. افسر اسرائیلی می پرسد: اگر فعالیتِ آن ها در طول روز، این گونه وحشتناک باشد، حرکتِ آن ها در آن سرزمین مخوف چگونه خواهد بود؟ حرکت در میان صخره های یخ بست? آن ارتفاعات، نیازمند اعصاب پولادین است، زیرا نه امکان روشن کردن آتش وجود دارد و نه می توان از پتو استفاده کرد زیرا مبارزان همواره در حال انتقال از جایگاهی به جایگاه دیگرند که ممکن است از جایگاه پیشین خطرناک تر باشد.

آن چه اسرائیلی ها را نگران می کرد این بود که عناصر جبهه النصره، که آن ها هم از پیش زمینه اعتقادی برخوردارند و مدت یک سال را در همان موقعیت جغرافیایی سخت به سر برده اند و برای این گونه جنگ ها کاملا آموزش دیده اند، قرارگاه ها و غارها و موقعیت های خود را رها می کردند و مانند روباه ها پا به فرار می گذاشتند. تشبیه آنان به روباه، تشبیهی مجازی نیست، بلکه تشبیهی واقعی است زیرا هرگاه موشک اندازها به کار می افتادند روباه های واقعی به سرعت به هر سمتی می گریختند.

یکی از سئوالاتی که برای اسرائیلی ها مطرح بود این بود که حزب الله، چگونه توانسته است، ترس را در مبارزان خود بکشد. روزنامه نگار انگلیسی در این خصوص می گوید: شاید آن ها تنها مبارزانِ جهان باشند که پرچم سفید را بالا نخواهند برد.

جنگ، تا حد مرگ. به این ترتیب، دشمنان آن ها، جز جسد، اسیری به دست نمی آورند و افسر اسرائیلی تعجب می کند که چطور ارتش های عربی اهمیتی برای اجساد کشته های خود قائل نمی شوند؛ اما حزب الله، تلاش هایی بی امان برای مبادل? پیکر مبارزان خود به کار می بندد تا جایی که حتی حاضر است آن ها را با اسیرانِ زنده، مبادله کند.

در هر صورت، این به آن معنی نیست که اسرائیلی ها، از حزب الله خشمگین نیستند. آن ها بر این باورند که این گونه جنگ ها "سوپر جنگجو"یی می سازد، که برای مبارزه با صهیونیست ها ساخته شده است به همین سبب عملکرد روان و کامل فرماندهان میدانی حزب الله را به دقت زیرنظر می گیرند.

اسرائیلی ها امیدوار بودند که مبارزان جبهه النصره و داعش، حزب الله را زیر پا له کنند، اما دقیقا عکس این توقع اتفاق افتاد. در این میان، نباید سخنی که از زبان یکی از کارشناسان اسرائیلی شنیده شد، را نادیده گرفت، آن گاه که گفت از نظر اسرائیل، فرقی میان جنوب لبنان و جنوب سوریه نیست.

تل آویو که برای بازی در جنوب سوریه مهره چینی کرده است و از طریق جبهه النصره و دیگر گروه های مسلح، نقشه های خود را گام به گام اجرا می کند تا عناصر مسلح سوری را به سمت منطقه العرقوب پیش ببرد؛ تلاش هایی برای متصل کردن حوره و جبل الشیخ انجام داد و این به آن معنی است که آن چه در جنوب سوریه می گذرد، طرح راهبردی پیچیده و بلندمدتی است که بی ارتباط به آن چه این رژیم برای جنوب لبنان می اندیشد، نیست. اما آمریکا در این وضعیت چه می گوید؟ درباره سفر ژنرال مارتین دمپسی به تل آویو حرف و حدیث بسیار است. او در یک کلام گفت: نمی خواهیم در خاورمیانه، جنگی بزرگ اتفاق بیفتد.

فاطمه.س.و





      

دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد: ما نیازمند آن هستیم که امام خامنه‌ای را بشناسیم و او را معرفی کنیم .. امت نیازمند رهبری است که آن را در مقابله با تهدیدها و توطئه‌های بین المللی هدایت کند



"سید حسن نصرالله" عصر چهارشنبه در دومین همایش "اجتهاد و نوآوری فکری امام خامنه‌ای" گفت: مرجع تقلید باید بین فقهای عصر خود اعلم و یا یکی از افرادی باشد که اعلم بودن او (نسبت به دیگران) محتمل باشد. وی باید دارای درجه ای عالی از فقاهت باشد .

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: مرجع تقلید باید احاطه علمی گسترده‌ای داشته باشد که این امر را باید از فتواهای شرعی منتشر شده و دروس فقهی او برای طلاب خود از 20 سال گذشته و بحث‌های عمیق او در مسائل دولت و مسائل نوین، دریافت.
دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد: جایگاه دیگری که امام خامنه‌ای در آن قرار دارند، رهبری است؛ ایشان رهبر جمهوری اسلامی ایران هستند. ایشان رهبری و ولی امر هستند. این جایگاه مستلزم داشتن شرط کفایت، شجاعت، آگاهی تاریخی، شناخت سیاسی گسترده، تجربه اجتماعی و سیاسی متنوع،  توانایی تشخیص منافع و شناخت دشمن و دوست، استفاده از فرصتها، تا توانایی های اداری بالا است؛ زیرا این جایگاه نیازمند شناخت و مشخص کردن مسؤولیتها و تحمل فشارها است.

سید حسن نصرالله اظهار داشت: امام خامنه‌ای از زمان رحلت امام خمینی (ره) همه این مسؤولیتها را برعهده گرفته‌اند.
دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به تهدیدها و توطئه ها و مشکلات و سختی ها و تحریم های اعمال شده علیه جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: امام خامنه‌ای با همه این تهدیدها مقابله کرده و آنها را به فرصت تبدیل کردند، به صورتیکه ایران به قدرتی منطقه‌ای تبدیل شده و دنیا نیز به این امر اعتراف کرده است. ایران اکنون در حال حرکت در راه تحول و پیشرفت در همه زمینه‌ها است.

سید حسن نصرالله گفت: این‌ها بخشی از شخصیت ایشان به عنوان یک رهبر است که ما آنها را از روش رهبری، عملکرد، مواضع و بیانات ایشان در جریان همه رویدادها، شناخته‌ایم.

وی افزود: سخنان ایشان درباره مسائل مختلف نادیده گرفته می شود و حتی اگر رسانه ها به این موضوعات بپردازند، با این موضوعات، برخوردی گزینشی خواهند داشت.
دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه گفت: مساله سوم، آن که ایشان اندیشمند اسلامی بزرگی است و این جنبه نیاز به معرفی بیشتر دارد. ایشان یکی از بزرگ ترین مراجع تقلید هستند. جنبه اندیشمندِ اسلامی بودن، باید بیشتر دیده شود.
سید حسن نصرالله افزود: ایشان از اوان جوانی دغدغه های فکری و فرهنگی گسترده ای داشتند و پیگیر آن ها بودند. ایشان از ابتدا توجه گسترده و متنوعی به خواندن تاریخ و زندگی نامه‌ها و ادبیات و شعر و داستان داشتند؛ چه در چارچوب فرهنگ شیعی و اسلامی و چه در شناخت علمای اهل سنت و کتاب های معرفتی آنان. ایشان هیچگاه از توجه و پیگیری این موضوعات بازنماندند و همچنان به حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب در تهران توجه ویژه دارند و به انتشارات مختلف سر می زنند و میزان فروش کتاب‌ها را جویا می شوند و با مؤلفان و ناشران صحبت می کنند و این مساله شگفتی حاضران در نمایشگاه را بر می انگیزد. هیچ یک از رهبران جهان، چند ساعت از وقت خود را صرف چنین اموری نمی کند والبته این کار، جنبه نمایشی ندارد، بلکه تشویق کننده ای برای مردم و جوانان در این مجال است و آن ها را به توجه به معرفت و فرهنگ تشویق می کند.
دبیرکل حزب الله لبنان افزود: ایشان در طول سال با اقشار مختلف مردم از نظر فکری و فرهنگی، از جمله ادبا، شعرا، اساتید و دانشجویان دیدار و به ملاحظات و مشکلات و نگرانی‌ها و چالشها و پیشنهادهای مطرح شده از سوی آنان گوش می‌دهند، و ملاحظات را یادداشت و آرای آنان را دنبال می کنند. این امر شامل مساحتهای گسترده‌ای از مسائل فکری و فرهنگی می شود؛ هیچ رهبری در دنیا نیست که اینگونه وقت خود را بگذارد و به صورت مستقیم (با مردم) در ارتباط باشد، و به صورت مستقیم به نگرانی های مردم گوش دهد.
سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: در کنار تلاشها و فعالیتهای شخصی، عوامل بسیاری سهیم بوده که موجب شده است ایشان به عنوان یک اندیشمند بزرگ اسلامی مطرح شوند؛ که از جمله آنها قرار داشتن در جایگاه رهبری و برخورداری از اطلاع و آگاهی گسترده و احاطه عملی به مسائل فرهنگی و ارتباط مستقیم با جوانان و مراکز پژوهشی و مطالعاتی است.
وی تأکید کرد: همچنین جایگاه رهبری ایشان را در قلب واقعیتها قرار می‌دهد؛ ایشان در واقعیتها قرار داشته و مشکلات را می‌شناسند ..
دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت:  مسأله دوم توانایی‌های فکری و علمی ایشان است؛ ایشان پاسخ هایی واضح برای همه مشکلات دارند. سوم برخورداری ایشان از زبان معاصر است و فقط در دیدار با نخبگان از مباحث علمی ویژه سخن می گویند.
سید حسن نصرالله افزود: بیان ایشان به گونه‌ای است که می‌توانند مضامین فکری را در قالب اصطلاحات و عبارتهایی بیان کنند که در اندازه فهم و درک مخاطبان باشد.
وی تأکید کرد: همچنین از جمله عواملی که ایشان یک اندیشمند هستند، این است که یک اندیشمند هنگامیکه فقیه باشد می‌تواند متون دینی را به صورت صحیح و بی آلایش و به صورت موضوعی و کامل بفهمد؛ هنگامیکه اندیشمند در جایگاه یک فقیه باشد، نتیجه گیری‌های او اصیل و محکم خواهد بود.
سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های ایشان به عنوان یک اندیشمند و فیقه، اصالت و استقلال ایشان و نرفتن زیر بار فشارها است؛ فشارهایی که موجب می‌شود فرهیختگان اصطلاحات خود را تغییر دهند و مفهومی جدید از اسلام ارائه کنند.
دبیرکل حزب الله لبنان گفت: به دلیل فشارها و به ویژه انقلاب عظیمی که در وسایل ارتباطی ایجاد شده است، امروزه در می یابیم که بسیاری در اصول و افکار خود بازنگری کرده اند، تاحدی که اصول اساسی اسلام را انکار کرده اند.
سید حسن نصرالله افزود: مقام معظم رهبری، با مراجعه به نصوص اصلی، زیر بار هیچگونه هیمنه نمی روند.
دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد: ما نیازمند آن هستیم که امام خامنه‌ای را بشناسیم و او را معرفی کنیم .. مردم نیازمند مرجع تقلید هستند .. امت نیازمند رهبری است که آن را در مقابله با تهدیدها و توطئه‌های بین المللی هدایت کند.

سید حسن نصرالله گفت: مردم نیازمند اندیشمندانی هستند که با زمان پیش بروند.
وی خاطرنشان کرد: ما نیازمند مرجعی زنده برای تقلید هستیم، به ویژه در این مرحله دشوار و پوشیده نیست که عوامل فکری و فرهنگی در جنگ کنونی، بسیار تعیین کننده هستند.
دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: حل مسائل سیاسی و اقتصادی کافی نیست و مسأله اساسی و اصلی، اندیشه است.
سید حسن نصرالله با اشاره به توطئه‌های استکبار علیه امت و مردم منطقه گفت: آنان هدف و فکر مشخصی دارند و می خواهند آن را با زور سلاح بر ملتهای منطقه و مسلمانان و غیر مسلمانان تحمیل کنند؛ فقط با سیاست و رسانه می توان با این چالش مقابله کرد.

وی در ادامه گفت: به جای آنکه در جایگاه ارائه اسلام به دنیا باشیم، توطئه‌های دشمنان ما را به موضع دفاع از اندیشه اسلام منتقل کرده است.
دبیرکل حزب الله لبنان افزود: ما نیازمند آن هستیم که برای دفاع از اسلام و اندیشه‌ها بسیار تلاش کنیم. باید امام خامنه‌ای را به عنوان اندیشمندی اسلامی و انسانی به مسلمانان معرفی کنیم؛ به آنان بگوییم که جدای از اختلافات درباره امامت و یا ولایت فقیه، با فکر و اندیشه ایشان آشنا شوید.
سید حسن نصرالله افزود: از مسلمانان می خواهم در این دوران که شمار اندیشمندان بسیار کم است، از این اندیشمند اسلامی استفاده کنند؛ غیر مسلمانان نیز باید نوشته‌ها و بیانات ایشان را مطالعه کنند

فاطمه.س.واو





      

هکرها با حمله سایبری به پایگاه اینترنتی روزنامه الجماهیر سعودی، محتوای مطالب آن را تغییر داده و به سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی اهانت کردند.

 روزنامه الجماهیر در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: این روزنامه صبح روز دوشنبه هدف حمله سایبری دشمنان عربستان قرار گرفت و هکرها یکی از اخبار ویژه مربوط به سلمان بن عبدالعزیز خادم حرمین شریفین را دستکاری و این خبر را به منظور اهانت به ملت عربستان تحریف کردند.

این روزنامه افزود: ما فعالیت سرور روزنامه را متوقف کردیم تا بتوانیم نسخه پشتیبان را بازگردانیم و از سایت برای تضمین هک نشدن دوباره آن در آینده محافظت کنیم. شرکت میزبان گزارش کاملی تهیه کرده است که به مراجع ذیربط ارسال خواهد شد.

هکرها در لابلای یک خبر ورزشی که به نقل از عبدالله بن مساعد رییس کل اداره امور جوانان عربستان نوشته شده این جمله را افزودند: "خادم حرمین شریفین جمعه شب نظاره گر مسابقه نهایی جام خود است، لعنت خدا بر او باد".

فاطمه.س.واو





      

نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از آغاز عملیات بسیج مردمی برای آزادی شهر موصل از چنگال گروه تروریستی داعش خبر داد.

حیدر العبادی بر تصمیم عراق مبنی بر اخراج این گروه تروریستی از وجب به وجب خاک این کشور تاکید کرد.

العبادی پیش از سفر به پاریس پایتخت فرانسه برای حضور در کنفرانس ائتلاف بین المللی ضد گروه داعش با حضور در یک برنامه تلویزیونی خاطرنشان کرد، روزهای گذشته پیروزی های مهمی در بیجی ،الثرثار، جبال حمرین، الانبار و الرمادی رقم خورد و این پیروزیها یکی پس از دیگری در همه جبهه های نبرد در حال وقوع است.

العبادی گفت: در موصل ابتدا با عملیات بسیج مردمی در صدد محاصره  دشمن در این منطقه و سپس بیرون راندن تروریست ها از همه وجب به وجب خاک عراق هستیم.

نخست وزیر عراق روز دوشنبه برای مشارکت در کنفرانس وزرای خارجه کشورهای عضو ائتلاف بین المللی ضد گره تروریستی داعش وارد پاریس پایتخت فرانسه شد.

فاطمه.س.واو




      
   1   2      >




+ فتوای جهاد نکاح با محارم

+ تصویر این زن را به تمام جهان مخابراه کنید


[+]

+ و براستی که در تو در هیچ قابی نمیگنجی



+ پوستری برای شهید مصطفی احمدی روشن



+ ای کاش در دعایت . . . .



+ احبک یا وطنی . . .



+ سلام درود خداوند بر برادران شهیدم . . .



+ ما چند نفریم. . . هنــــــــــــــوز استاده ایم



+ اشتباه نکنید اینجا بحرین است و نه غزه!!!!



+ اشتباه نکنید!!!!!!!!!!!!!!!!