------------
Up Page

ابزار وبلاگ | آی پک 4
قالب وردپرس | بک لینک
ناریا | یاس تم
کد پرش به بالای صفحه وب
صبا ویژن
درباره
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
امکانات دیگر
ابر برچسب ها
حزب الله ، پوستر ، سوریه ، سپاه قدس ، زینبیه ، شهید ، سیدحسن نصرالله ، تکفیری ، جام زهر ، حاج رضوان ، حاج قاسم سلیمانی- سردار سلیمانی- سردار قاسم سلیمانی- سپاه قدس- ف ، حرم ، حزب الله لبنان ، حمله ، خاورمیانه ، ذبح شیعیان ، رهبر شیعیان بحرین انقلاب بحرین پوستر بحرین آیات القرمزی احمد فرح ، زیباترین سلام نظامی گنبد حضرت زینب زینبیه شهدای زینبیه یا زینب ، پوستر بحرین- پوستر- بحرین ، پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین ، پوستر حزب الله ، پوستر سوریه ، پوستر شهید ، پوستر مصطفی احمدی روشن شهید هسته ای ، پوستر مقام معظم رهبری ، تروریست پاریس داعش شارلی توهین به پیامبر اسلام القاعده یمن ، تصاویر رای گیری در سوریه رای بشار اسد ، 99% we are the 99% wall street وال استریت قیام وال ستریت والستری ، 99% we are the 99% wall street وال استریت قیام وال ستریت والستری ، آرکیو170 ، ابوهاجر ، احبک یا وطنی- بیداری اسلامی- انقلاب بحرین- بحرین فی الدم- جیوش ا ، ارهابی ، الدفاع الوطنی ، امریکا ، انقلاب بحرین- اخی الشهید- علی المومن- شهدا بحرین- لبیک یا حسین- ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- بحرین فی الدم- اسیر- البحرین- عکس ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- شهدا بحرین- ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- لبیک یا حسین- اخی الشهید- بحرین فی ، انقلاب بحرین- کودکان بحرین- امام زمان- حضرت رقیه- پوستر بحرین ، انقلاب بحرین، الثوره البحرین، پوستر بحرین، بحرین فی الدم، طرح گر ، انقلاب بحرین-الثوره البحرین- توووپ-بحرین فی الدم-الصلاه- کربلا- ، بحرین- احبک یا وطنی- احبک یا بحرین- پوستر بحرین پوستری از مقام م ، بحرین، آمریکا، عربستان، خون، us، saudi، پوستر، گرافیک، گرافیک دی ، بحرین، بلدی فی النار و الدم، الثوره البحرین بحرین فی الدم انقلاب ، بریدن سر شیعیان ، بمب گذاری ، پهپهاد ، سیدحسن نصراله ، شهادت ، شهادت- شهادت زنان بحرینی ، شهادت مرزداران ، شهدای بحرین ، شهدای سوریه ، ضد جنگ ، عماد مغنیه ، فتوا ، فتوای اعزام به سوریه ، فرزند شهید ، قتل عام ، قرارنا مقاومه ، گرافیکی ، مدافعان ، مدافعان حرم ، هلاکت سرکرده آلمانی القاعده در لاذقیه ، هنا ضاحیه ، ژنرال سلیمانی ، سوریه بشار اسد اعدام کودک تحولات سوریه ، سراوان ، سلام نظامی ، سوریا ،

دیده بان مخالف سوریه به نقل از یک منبع موثق تاکید کرد: گروهک تروریستی داعش 42 تن از زنان اسیر ایزدی را در شهر المیادین واقع در حومه شرقی دیرالزور سوریه به فروش رساند.


منبع یاد شده خاطرنشان کرد: این گروه تروریستی زنان به کنیزی گرفته شده را در یکی از مقرهای خود در شهر به مبلغ هر زن بین  500 تا 2000 دلار به فروش رساند.

 سرنوشت کودکان به اسارت گرفته شده همراه زنان ایزدی ربوده شده همچنان در هاله ای از ابهام است. گروهک تروریستی داعش چند روز پیش دستکم 40 زن ایزدی را به همراه کودکان شان به شهر المیادین انتقال داد.

فروش زنان ربوده شده توسط داعش هر یک به قیمت 1000 دلار ثبت شده است و دستکم 27 تن از آنان تا کنون به فروش رفته و شوهر داده شده اند.

داعش در ماه اوت سال گذشته در حدود 300 دختر و زن ایزدی ربوده شده در عراق را به عنوان زنان به غنیمت گرفته شده از کفار در میان عناصر خود توزیع کرده است.

فاطمه.س.و





      

بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تعیین خطوط قرمز مذاکرات هسته ای و نیز لزوم لغو تحریم ها به محض امضای توافق نهایی بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشته است.

رهبر انقلاب شب گذشته در دیدار کارگزاران نظام با بیان اینکه امریکایی ها به دنبال نابود کردن صنعت هسته ای ایران هستند، تاکید کردند: همه مسئولان ایران ضمن تأکید بر خطوط قرمز، به دنبال توافقی خوب یعنی توافقی منصفانه و عزتمندانه هستند.

در همین رابطه اغلب رسانه های جهان به بازتاب این بیانات پرداختند که بخشی از این بازتاب ها به شرح زیر است:

رویترز: رهبر ایران توقف فعالیت حساس هسته ای برای دوره طولانی را رد کرد.

این خبرگزاری در ادامه گزارش خود می نویسد: آیت الله علی خامنه ای روز سه شنبه توقف فعالیت هسته ای ایران برای یک دوره طولانی را رد کرده و عنوان داشتند که تحریم های اعمال شده علیه ایران باید به محض امضای توافق نهایی لغو شوند.

رویترز در ادامه می نویسد که رهبر ایران با توقف 10 تا 12 ساله تحقیق و توسعه در زمینه فعالیت هسته ای مخالفت کرد.

روزنامه دیلی تلگراف در شماره امروز خود آن بخش از فرمایشات رهبری که مربوط به لزوم لغو تحریم ها به محض امضای توافق است را تیتر کرده است.

این روزنامه انگلیسی در ادامه می نویسد: «آیت الله علی خامنه ای اعلام کردند که بازرسی از سایت های نظامی ایران به هیچ وجه جای بحث ندارد».

این روزنامه در ادامه مدعی شد: بیانات شب گذشته می تواند موجب پیچیده تر شدن روند مذاکرات هسته ای میان ایران و کشورهای 1+5 شود.

سایت خبری ام اس ان نیوز به نقل از خبرگزاری فرانسه می نویسد: رهبر ایران مجددا خطوط قرمز توافق هسته ای را تدوین کرد.

این رسانه نیز در ادامه آن بخش از بیانات رهبری در مورد لزوم لغو فوری تحریم ها در زمان امضای توافق و غبر قابل قبول بودن بازرسی از مراکز نظامی را به عنوان مهمترین بخش های فرمایشات شب گذشته رهبر معظم انقلاب منتشر کرده است.

روزنامه یو اس ای تودی نیز با زدن این تیتر که « رهبر ایران در حالی که ضرب الاجل توافق نزدیک می شود اولتیماتوم هایی را درباره آن تعیین کرد» این موضوع را پوشش داده و می نویسد: یک هفته مانده به ضرب الاجل تعیین شده برای توافق هسته ای ایران، رهبر این کشور در سخنانی، بازرسی از مراکز حساس و توقف بلندمدت فعالیت های هسته ای را رد کرده و در عین حال، درخواست برداشته شدن سریع تحریم ها را مطرح نموده است.

این روزنامه در ادامه می نویسد: محورهای مطرح شده در سخنرانی رهبر انقلاب، در نقطه مقابل مواضعی است که توسط ایالات متحده و دیگر قدرت های جهانی درباره ضرورت محدود کردن برنامه هسته ای ایران در مقابل پایان دادن به تحریم ها مطرح شده است.

شبکه تلویزیونی المنار: امام خامنه ای در دیدار سران سه قوه و مقامات ارشد نظامی و شماری از مدیران ارشد با ایشان بر لغو انواع تحریمهای اقتصادی و مالی تحمیلی از طرف شورای امنیت سازمان ملل متحد یا دولت آمریکا علیه ایران تأکید کردند.

این شبکه در ادامه گزارش خود آورده است: ایشان با مانع تراشی در مسیر تحقیقات و توسعه و جنبش سازندگی در کشور مخالفت کردند و آن را از خطوط قرمز در هرگونه توافقی دانستند. امام خامنه ای مشخص کردند دوره های طولانی مدت ده تا دوازده سال برای توقف فعالیت هسته ای را نیز از خطوط قرمزی دانستند که پذیرفتنی نیست

روزنامه نیویورک تایمز: رهبر ایران خواستار آن شده که بخش عمده تحریم ها، پیش از محدود شدن بخش هایی از برنامه هسته ای ایران و همچنین پیش از تأیید عمل کردن ایران به تعهدات خود از سوی آژانس بین المللی انرژی اتمی برداشته شود.

این روزنامه می افزاید رهبر ایران همچنین توقف فعالیت های حساس و کلیدی مربوط به غنی سازی به مدت یک دهه را رد کرده و مخالفت خود با بازدید از مراکز نظامی ایران را نیز اعلام کرده است.

المنار: اظهارات مقام معظم رهبری بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان از جمله رسانه های عربی داشت. فرمایشات حضرت آیت الله خامنه ای تحت این عنوان که «همه در ایران خواهان دستیابی به توافق هسته ای عادلانه و منصفانه هستند» تیتر یک صفحه نخست المنار بود. این رسانه لبنانی فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی را به طور کامل منتشر کرد.

العهد: پایگاه خبری العهد لبنان نیز ضمن انتشار اظهارات رهبری و درج تیتری با مضمون ضرورت رفع همزمان تحریم های اقتصادی هنگام امضای توافق هسته ای نوشت: «امام خامنه ای بر ضرورت از بین رفتن موانع بر سر راه پژوهش ها، توسعه و آبادانی ایران تاکید کردند».

العهد در ادامه نوشت: «امام خامنه ای تاکید کردند که تمامی تحریم های اقتصادی و مالی ایران باید در روزی که توافق هسته ای امضا می شود لغو شوند و همه در ایران خواهان دستیابی به توافق هسته ای خوب و عادلانه توافقی که منطبق با منافع جمهوری اسلامی ایران باشد هستند».

الحیات: روزنامه الحیات چاپ لندن که متعلق به عربستان سعودی است، مخالفت ایران با بازرسی از مراکز نظامی این کشور را تیتر فرمایشات مقام معظم رهبری قرار داد. این روزنامه بخش کوتاهی از اظهارات حضرت آیت الله خامنه ای درباره موضوع هسته ای را منتشر کرد. تاکید بر خطوط قرمز در مذاکرت هسته ای با کشورهای 1+5 و مخالفت با بازرسی از مراکز نظامی ایران از جمله موضوعاتی بود که الحیات بر آن متمرکز بود.

این رسانه سعودی همچنین در پوشش خبری فرمایشات مقام معظم رهبری نوشت: ایران خواستار لغو فوری تحریم ها در روز توافق هسته ای شد.

روسیا الیوم: روسیا الیوم نیز با انتشار گزیده ای از سخنان مقام معظم رهبری و تیتر «آیت الله خامنه ای واشنگتن را به تلاش برای تخریب صنعت هسته ای ایران متهم کرد» سخنان مقام معظم رهبری را پوشش داد. این رسانه در ادامه نوشت: آیت الله خامنه ای توقف برنامه هسته ای ایران به مدت طولانی را بعید دانست و اظهار داشت: «تمامی تحریم های ایران باید فورا لغو شود. توقف پژوهش و توسعه ایران به مدت 10 تا 12 سال غیر قابل قبول است و بازرسی از مراکز نظامی ما غیر ممکن است و یکی از خطوط قرمز ما محسوب می شود».

القدس العربی: القدس العربی چاپ لندن نیز با درج فرمایشات رهبری در صفحه نخست خود نوشت: آیت الله خامنه ای با بازرسی از مراکز نظامی ایران مخالف است و آن را غیر قابل قبول می داند. این رسانه در ادامه گفت: آیت الله خامنه ای خواهان لغو فوری تحریم ها هنگام امضای توافق هسته ای است. آمریکا خواهان نابودی کامل صنعت هسته ای ایران است و مذاکره کنندگان ما خواهان امنیت و سلامت کشور هستند.

الشرق الاوسط: روزنامه سعودی الشرق الاوسط چاپ لندن و همچنین بی.بی.سی عربی نیز در ادامه رویکردهای ضد ایرانی خود فرمایشات مقام معظم رهبری را پوشش ندادند و در تلاش برای نشان دادن اختلافات داخلی ایران درباره برنامه هسته ای این کشور تنها خبر موافقت مجلس ایران با طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته ای را منتشر کرده اند.

النشره: پایگاه خبری النشره نیز به طور کوتاه فرمایشات مقام معظم رهبری را منعکس کرد و با تیتر «آیت الله خامنه ای: بازرسی بین المللی از مراکز نظامی ایران غیر ممکن است» نوشت: همه در ایران خواهان دستیابی به توافق هسته ای خوب و عادلانه و منطبق با منافع جمهوری اسلامی ایران هستند.

العربیه: سایت شبکه تلویزیونی العربیه نیز به طور گزینشی به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره خطوط قرمز در مذاکرات هسته ای ایران اشاره کرد و با تیتر «هرگز اجازه بازرسی از مراکز نظامی مان را نخواهیم داد» نوشت: آیت الله خامنه ای بار دیگر خواهان رفع فوری تحریم ها در صورت دستیابی به توافق هسته ای شد و بر مخالفت با بازرسی از مراکز نظامی ایران تاکید کرد.

الجزیره: شبکه تلویزیونی الجزیره نیز با تیتر «آیت الله خامنه ای برای مذاکرات هسته ای خطوط قرمز تعیین کرد» نوشت: ایران هرگز اجازه بازرسی از مراکز نظامی خود را به بازرسان بین المللی نمی دهد و با توقف برنامه های هسته ای همچون غنی سازی اورانیوم به مدت طولانی مخالف است.

الجزیره در ادامه نوشت: آیت الله خامنه ای بر ضرورت لغو فوری تحریم های هسته ای ایران هنگام امضای توافق هسته ای تاکید دارد.

المیادین: شبکه تلویزیونی المیادین نیز به طور لحظه به لحظه فرمایشات مقام معظم رهبری را هنگام پخش سخنان اظهارات ایشان به صورت خبر فوری منتشر کرد.

فاطمه.س.و





      

سایت ویکیلیکس یکی از پیام‌های فاش شده از مجموعه مکاتبات وزیر خارجه پیشین عربستان را در اینترنت منتشر کرد که بیانگر تهدید ضمنی ایران از سوی آمریکایی‌ها قبل از عقب نشینی از عراق است    .


در این نامه که از وزارت امور خارجه عربستان و با امضای شخص سعود الفیصل برای دیوان پادشاهی و منشی ویژه پادشاه عربستان ارسال شده، آمده است: "زیباری" ضمن بازدید از ایران پیام هشدار آمیز آمریکا را به تهران آورده است.

در این سند وزیر خارجه پیشین عربستان، به شاه پیشین این کشور اعلام کرده که  بابکر زیباری رئیس پیشین ستاد ارتش عراق، به ایران درباره موشک های آمریکایی که در پایگاه السیلیه در قطر زیر زمین جاسازی شده و به سمت ایران نشانه رفته اند، هشدار داده است.

البته بنا به گفته منابع عربستانی، واکنش ایران در مقابل این تهدید سرد و بی تفاوت بوده، زیرا ایرانی ها قبل از زیباری از طریق یک منبع دیگر از این موضوع اطلاع داشتند.

سعود الفیصل در نامه خود به دفتر ملک عبدالله می نویسد: سفری که در آن آمریکایی ها زیباری را برای آگاهی از طرحهای عقب نشینی از عراق، تا قطر همراهی کردند، با هدف رساندن پیامی به ایران از طریق اطلاع رسانی نسبت به موشک اندازها بود.

 سایت افشاگر ویکی لیکس بیش از 60 هزار از اسناد وزارت خارجه عربستان را منتشر کرده و وعده داده که در روزهای آینده بیش از 400 هزار سند دیگر از این وزارتخانه را فاش کند

فاطمه.س.و





      
<      1   2   3      




+ فتوای جهاد نکاح با محارم

+ تصویر این زن را به تمام جهان مخابراه کنید


[+]

+ و براستی که در تو در هیچ قابی نمیگنجی



+ پوستری برای شهید مصطفی احمدی روشن



+ ای کاش در دعایت . . . .



+ احبک یا وطنی . . .



+ سلام درود خداوند بر برادران شهیدم . . .



+ ما چند نفریم. . . هنــــــــــــــوز استاده ایم



+ اشتباه نکنید اینجا بحرین است و نه غزه!!!!



+ اشتباه نکنید!!!!!!!!!!!!!!!!