------------
Up Page

ابزار وبلاگ | آی پک 4
قالب وردپرس | بک لینک
ناریا | یاس تم
کد پرش به بالای صفحه وب
صبا ویژن
درباره
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
امکانات دیگر
ابر برچسب ها
حزب الله ، پوستر ، سوریه ، سپاه قدس ، زینبیه ، شهید ، سیدحسن نصرالله ، تکفیری ، جام زهر ، حاج رضوان ، حاج قاسم سلیمانی- سردار سلیمانی- سردار قاسم سلیمانی- سپاه قدس- ف ، حرم ، حزب الله لبنان ، حمله ، خاورمیانه ، ذبح شیعیان ، رهبر شیعیان بحرین انقلاب بحرین پوستر بحرین آیات القرمزی احمد فرح ، زیباترین سلام نظامی گنبد حضرت زینب زینبیه شهدای زینبیه یا زینب ، پوستر بحرین- پوستر- بحرین ، پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین ، پوستر حزب الله ، پوستر سوریه ، پوستر شهید ، پوستر مصطفی احمدی روشن شهید هسته ای ، پوستر مقام معظم رهبری ، تروریست پاریس داعش شارلی توهین به پیامبر اسلام القاعده یمن ، تصاویر رای گیری در سوریه رای بشار اسد ، 99% we are the 99% wall street وال استریت قیام وال ستریت والستری ، 99% we are the 99% wall street وال استریت قیام وال ستریت والستری ، آرکیو170 ، ابوهاجر ، احبک یا وطنی- بیداری اسلامی- انقلاب بحرین- بحرین فی الدم- جیوش ا ، ارهابی ، الدفاع الوطنی ، امریکا ، انقلاب بحرین- اخی الشهید- علی المومن- شهدا بحرین- لبیک یا حسین- ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- بحرین فی الدم- اسیر- البحرین- عکس ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- شهدا بحرین- ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- لبیک یا حسین- اخی الشهید- بحرین فی ، انقلاب بحرین- کودکان بحرین- امام زمان- حضرت رقیه- پوستر بحرین ، انقلاب بحرین، الثوره البحرین، پوستر بحرین، بحرین فی الدم، طرح گر ، انقلاب بحرین-الثوره البحرین- توووپ-بحرین فی الدم-الصلاه- کربلا- ، بحرین- احبک یا وطنی- احبک یا بحرین- پوستر بحرین پوستری از مقام م ، بحرین، آمریکا، عربستان، خون، us، saudi، پوستر، گرافیک، گرافیک دی ، بحرین، بلدی فی النار و الدم، الثوره البحرین بحرین فی الدم انقلاب ، بریدن سر شیعیان ، بمب گذاری ، پهپهاد ، سیدحسن نصراله ، شهادت ، شهادت- شهادت زنان بحرینی ، شهادت مرزداران ، شهدای بحرین ، شهدای سوریه ، ضد جنگ ، عماد مغنیه ، فتوا ، فتوای اعزام به سوریه ، فرزند شهید ، قتل عام ، قرارنا مقاومه ، گرافیکی ، مدافعان ، مدافعان حرم ، هلاکت سرکرده آلمانی القاعده در لاذقیه ، هنا ضاحیه ، ژنرال سلیمانی ، سوریه بشار اسد اعدام کودک تحولات سوریه ، سراوان ، سلام نظامی ، سوریا ،

  گل تقدیم شمااللهم ارزقنا زیارة الحسین علیه السلامگل تقدیم شما

 

عشق به سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) هرساله شمار بیشتری از زائران را به سوی میعاد گاه دلدادگی و عشق در کربلای معلی رهنمون می سازد به طوری که امسال برای اولین بار از 60 کشور جهان زوار حسینی در مراسم اربعین سید الشهدا شرکت کرده اند

زائران حسینی از بیش از 60 کشور جهان با وجود ناامنی عراق، خود را به کربلا رسانده اند و دستگاه های امنیتی نیز مجدانه برای تأمین امنیت آنها تلاش می کنند   .

زنان، کودکان، کهنسالان و جوانانِ شیفته سرور و سالار شهیدان، با پای پیاده راهی کربلای حسینی شده اند و اهمیتی به خطرات امنیتی نمی دهند.

کربلای معلی امسال میزبان تعداد بیشتری از زوار کشورهای مختلف است به طوری که فقط از ایران یک میلیون و 100هزار نفر راهی کربلا شده اند.

سال گذشته زائران از 30 کشور جهان در مراسم اربعین حسینی مشارکت کرده بودند ولی امسال تعداد این کشورها با افزایش دو برابری به 60 کشور افزایش یافته است که می توان به هزاران زایرِ اهل پاکستان، افغانستان و کشورهای منطقه قفقاز اشاره کرد.

برای اولین بار هیأت هایی از کشورهای آفریقای جنوبی، تانزانیا، مجمع الجزایر کومور، چین، سنگاپور و نیوزیلند در مراسم اربعین حسینی مشارکت کرده اند؛ درحالی که در سال های گذشته فقط افرادی به صورت جداگانه در این مراسم مشارکت می کردند.

آمارها حاکیست که 75 هزار تیم خدماتی در مسیرهای منتهی به کربلای معلی مستقر شده اند تا به زوار حسینی خدمات رسانی کنند.

اکثر وزارتخانه های عراق تلاش خود را معطوف خدمت رسانی به زوار حسینی کرده اند و شاید دشوارترین مسوولیت این وزارتخانه تأمین وسایل حمل و نقل برای بازگرداندن 15 میلیون زایر حسینی به شهرهای خود در عراق و گذرگاه های مرزی باشد .

وزارتخانه های عراق 3 هزار دستگاه اتوبوس برای حمل و نقل زوار حسینی اختصاص داده اند و 4 قطار نیز برای انتقال زوار به مناطق جنوبی عراق اختصاص یافته است و افراد متمکن نیز در اقدامی جالب، یکصد هواپیما برای انتقال زوار به 3 فرودگاه اجاره کرده اند.

تولیت آستان مقدس حسینی برای ورود آسان 45 هزار هیأت عزاداری به حرم امام حسین علیه السلام و حرم ابالفضل العباس علیه السلام تسهیلات لازم را فراهم کرده است و این در حالی است که هر یک از این هیأت ها شامل 50 تا 300 زائر می شود و معمولاً مسیری مشخص را که طولش 4 کیلومتر است، می پیمایند.

جاسب الموسوی استاد تاریخ سیاسی دانشگاه بغداد گفت: جهان اسلام می داند که امام حسین علیه السلام هزار و 370 سال پیش با فداکردن جان خود و عزیزانش در کربلا چه پیام بزرگی را به یادگار گذاشت.

س.فاطمه.واو





      

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق تاکید کرد که عراقی ها راه امام حسین(ع) را ادامه خواهند داد و بر داعشی ها پیروز خواهند شد.

"عمار حکیم" روز شنبه در جمع زائرانی از استان میسان که برای شرکت در مراسم اربعین قصد رفتن به زیارت کربلای معلا را دارند، گفت: عراقی ها با داعش و سوء خدمات مقابله خواهند کرد.

حکیم خاطرنشان کرد: " راه امام حسین(ع) راه عزت و وفاداری است و مایه افتخار ما است که همراه با اهالی میسان در حرکت به سمت کربلای معلا مشارکت کنیم".

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق اظهار داشت که شهروندان عراقی بر مشکلات فائق خواهند آمد ، همچنانکه امام حسین (ع) برای ساختن وطن بر اساس عدالت بر ظالمان غلبه کرد.

عمار حکیم گفت که راه و نهضت امام حسین (ع) با وجود همه سانسورهای خبری ، همچنان ادامه خواهد یافت.

س.فاطمه.واو





      

در این تصویر، پراکندگی کشورهایی که اتباع آن بیشترین سهم را در ایجاد و تقویت گروهک تروریستی داعش داشته‌اند، به نمایش در آمده است.

مهمترین کشورهای داعش پرور جهان

کشورهایی که در این نقشه از آنها نام برده شده، بیشترین شمار تروریست‌ها برای پیوستن به داعش از آنها خارج شده اند و البته کشورهای بسیاری هم در این فهرست طولانی وجود دارند که برای اختصار از ذکر آنها خودداری شده است.

با توجه به دشوار بودن گردآوری اطلاعات درباره تروریست ها، ارقام و آمار ارائه شده در نقشه تقریبی است؛ چنان که آمار ارائه شده در این باره از سوی سازمان های اطلاعاتی و مراکز پژوهشی غربی نیز غیر دقیق و گاه متعارض است.


بر اساس این آمار، 70 تا 80 درصد از عناصر داعش را خارجی ها تشکیل می دهند و تونس و عربستان مهمترین صادرکنندگان تروریست برای داعش هستند و سه نفر از 6 زن "خطرناک" داعش تبعه عربستان هستند.


انگلیسی ها یک چهارم جنگجویان "غیر عرب" داعش را تشکیل می دهند و خشن‌ترین آنان هم به شمار می آیند.


مهمترین سرکردگان داعش، لیبیایی، سعودی و چچنی هستند.

س.فاطمه.واو





      

نیروهای ارتش لبنان، "محمدعلی ابراهیم الاطرش"تروریستی که زنان انتحاری را به این کشور منتقل می کرد، به دام انداختند.

این تروریست علاوه بر زنان انتحاری، خودروهای بمبگذاری شده را به لبنان منتقل می کرد.

وی برادر "عمر الاطرش" یعنی همان تروریستی است که به دلیل انتقال تروریستها دستگیر شده است.

محمد علی ابراهیم الاطرش از عناصر گروه تروریستی موسوم به "عبدالله عزام" است. وی در بازجویی ها اعتراف کرده، زنانی را به لبنان منتقل کرده است که برای انجام عملیات انتحاری آموزش دیده اند.

این تروریست اعتراف کرده که 5 تن از این زنان تروریست از جمله یک زن لبنانی به نام "خدیجه حمید" و 4 زن سوری دیگر را به لبنان منتقل کرده بود تا در جریان مراسم عاشورای امسال در بیروت و بقاع دست به عملیات انتحاری بزنند.

اما انتشار نام این تروریستها از سوی ارتش موجب شد که آنان از ترس دستگیری از این عملیات خودداری کنند.

این تروریست همچنین چندین خودروی بمبگذاری شده و بمبهایی را به همین منظور به عرسال منتقل کرده است.

وی اذعان کرده که هدف از این اقدامات، ایجاد ناامنی و آشوب در لبنان بود.

این تروریست همچنین در بازجویی ها اعتراف کرده است که در خصوص انفجار در منطقه نبی عثمان در 16 مارس گذشته و همچنین حمله به یکی از پایگاه های ارتش در عرسال در 19 مارس اطلاعاتی دارد.
منابع اطلاعاتی تأکید کرده اند که تحقیقات و بازجویی از این تروریست ادامه دارد؛ تا علاوه بر اطلاع از اقدامات و نقشه هایی که تروریستها علیه لبنان تدارک دیده اند، هویت همه زنان انتحاری و محلی که این زنان تروریست و خودروهای بمبگذاری شده به آنجا منتقل شده اند، مشخص شود.

فاطمه.واو





      
<      1   2      




+ فتوای جهاد نکاح با محارم

+ تصویر این زن را به تمام جهان مخابراه کنید


[+]

+ و براستی که در تو در هیچ قابی نمیگنجی



+ پوستری برای شهید مصطفی احمدی روشن



+ ای کاش در دعایت . . . .



+ احبک یا وطنی . . .



+ سلام درود خداوند بر برادران شهیدم . . .



+ ما چند نفریم. . . هنــــــــــــــوز استاده ایم



+ اشتباه نکنید اینجا بحرین است و نه غزه!!!!



+ اشتباه نکنید!!!!!!!!!!!!!!!!